Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Haziran '14

 
Kategori
Şiir
 

Ölüm gerçek İman hakikat imiş

Ölüm gerçek İman hakikat imiş
 

Üç günlük dünyada boşuna gezdim dolandım

İmandan daha güzel bir şey bulamadım

Aradım dertlerime derman bulamadım

İman ile oldum dertlerimden kurtuldum

 

Geçit vermez dağlar ovalara çıktı önüme

İmanı bulunca düz yola çıktım

Şeytanın nefsimin esiri idim

İmanı buldum ben özgürlüğüme kavuştum

 

Kuran ile Gül kokulu Resul ile oldum

Huzurun mutluluğun vadisinde ben coştum

Feryat edenlerin feryadını duydum

İman ile ben gerçek mutluluğu buldum

 

Her şey yalanmış dünya ise boşmuş

İman ile her şey gerçek

İman ile dünya altın imiş

Ölüm gerçek iman ise hakikat imiş

Mehmet Aluç©

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..