Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Mart '08

 
Kategori
Felsefe
 

Ölüm gri bir kuş olmalıydı...

Ölüm gri bir kuş olmalıydı...
 

Ellerimde yalnızlığın kokusu, üzerine gözbebekleri sinmiş aynaya bakıyorum.

Gözbebekleri kalabalıklar yaratıyor ruhumda...

Ruhum çırılçıplak ortada kalıyor.

Daha fazla bakamayıp geri çekiliyorum.

Yüzümde ölmüş bir çocuğun gözbebekleri asılı kalıyor.

Utanıyorum gözbebeklerini yüzümden kaldırmaya.

O gün bugündür, gözbebekleri bende kalıyor...


***

Ölüm gri bir kuş olmalıydı, şehrin üzerinde gezen...

Torpido lahtin kapağını açtığımızda, içeride iki çocuk iskeleti olduğunu gördük. Belki aynı zamanda, belki farklı zamanlarda ölmüşlerdi. Bu minik canlıların kemikleri çürümüş, sağlam olan bir tek dişleri kalmıştı. (İnsandan geriye en sağlam dişler kalıyor.) Bu dişlerden birine dokunduğumda ağlamaklı olmuştum. 1700 yıllık bir çocuğu hayal edip sevmek istedim. Çok eski zamanlarda gülen oynayan canlı bir çocuk. Bulundukları konumdan fakir oldukları anlaşılan bu mezarlık sakinleri bizim gelmemizi beklemişler miydi?

Nekropoldeki Romalı çocuklarımızdan geriye dişler ve düşler kalmıştı. Kendimi ararken onları bulmuştum...

Misafir gözbebeklerimle, onlar içinde bakıyorum dünyaya...

 
Toplam blog
: 21
: 676
Kayıt tarihi
: 15.02.08
 
 

" verba volant, scripta manent." Hayatıma sürekli anlam katmakla meşgulüm. Galiba en iyi yaptığım i..