Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Eylül '08

 
Kategori
Deneme
 

Ölüm şarkısı

Ölüm şarkısı
 

Hadi gösterinin yıldızı sensin.
Yüzsüz seyircilere yüzünü göstermelisin.
Sahne senin.
Finalini gerçekleştir.
Muhteşem bir final!
Herkes ayakta alkışlasın!

Durun ben final için hazır değilim.
Daha en güzel oyunlarımı sergilemedim.

Yüzsüz seyircin final bekliyor.
Senin düşüşünü seyretmek istiyor.
Ve aciz suratını görebilmeyi arzu ediyor.
Biri gider biri gelir onlar için.
Hadi seyirci sabırsızlanıyor
Çık ve yap muhteşem finalini!

Ama ben daha önce hiç sahneye çıkmadım.
Sahnede nasıl durulur bilmem bile.

(Sürüklercesine atıverirler sahneye kızcağızı. Bir torba gibi güçlü iri yarı suratları olmayan adamlar tarafından.Şaşkınlığı seyircileri görünce daha da artar. Neden ben? diye düşünür.)

"Sizin yüzünüz nerde?" der seyircilere!
Yüzsüz derken ben arsız algıladım.
Ama hiçbirinizin yüzü yok!
Mimikleriniz yok ve gören gözleriniz.
Duyan kulaklarınız, soluyan bir burnunuz yok!
Neden??

(içerdeki az önce onunla konuşan yaratık kılıklı kadın "Ne yapıyor bu zavallı? Seyirci parçalayacak böyle giderse. Ne yapalım herkes kendi finalini kendisi yazar. Acınılası bir son! Ama benimde seyirciler gibi acıma duygum yok! Hadi biz paraları toplayıp gidelim artık." Suratları olmayan adamlarla birlikte kaybolurlar sahne arkasından. İşleri bitmiştir.)

Final isteyen siz misiniz?
Ama beni görmüyorsunuz bile!
Ne yapacağım ben şimdi?
Muhteşem final!!!
Kabus olmalı.
Uyanacağım ve herşey geçecek!

(Yüzsüz seyircilerden bir homurdanma geliyordu. Ağızları olmayan bu yaratıklar nasıl homurdunabiliyordu?)

Öğğğğhhhhyyyyyyyyy!

(Korktu genç kız.)

Lütfen ben oyuncu filan değilim.
Beni korkutuyorsunuz.
İsterseniz paralarınız iade edilir size.
Lütfen!!!

(Çığlıklarından ve sözlerinden anlamıyor gibiydiler. Ön safhadaki seyirci kanlı birşey yiyordu. Bir et parçası. Kız korkusundan farketmemişti bacağındaki kanamayı. Ve o yaratık onun bacağını yiyordu. Anlamıştı muhteşem final ölümdü. Ölüm dansını oynamaya karar verdi.Acıyı duyumsamamaya daha fazla zavallı olmamaya karar verdi. Yüzsüz seyirciler bu muhteşem finali unutamayacaklardı olmayan yüzleri kana boyansa da.)

İşte size finalim.
Ama sonrasında kendinize bir maske edinin.
Benim geldiğim yerde herkes maskeyle yaşıyor.
Böyle korkutuculuğunuz, vahşiliğiniz
Hainliğiniz çok belli oluyor.
Benim geldiğim yerde böyleleri maskelerini her gün yeniliyor.
Bu finalden sonra cansız düşeceğimi biliyorum.
Bu şekilde son mu hayal ettim?
Sanmıyorum hayallerim bambaşkaydı benim.
Ama sizin gibi yüzsüzlerden kurtuluş yok.
Zavallı sefil olan sizlersiniz.
Lanetlenmiş pis sefiller sizsiniz.
Ben değilim.
Ben değilim.
Ben değilim.

Yitirilmiş hikayelerdeki kadınları, erkekleri
Çocukları oynadım ben.
Kelebeklerin düşüşünü seyrettim.
Kanatlarının kıpırtısız kaldığı anları.
Sevgiyi tattım ben.
Hayalkırıkların içinde hayaller inşa ettim.
Yaşadım ben.
Siz buna hayat mı diyorsunuz?
Gülüyorum size!
Olmayan gözlerinizle nasıl görüyorsanız şimdi beni izleyin!!!
İşte benim muhteşem finalim.

(Büyüleyici bir dans. Ölüm şarkısı mırıldanıyordu. Bacağından bir parçası giden o değildi sanki. Yaratıklar sakinleşmişti bu dansla. Kızın her dönüşünde dalganan saçlarını seyrediyorlardı görmeyen işitmeyen yaratıklar.)

"Gün Doğacak
Gün Doğacak
Gün Doğacak Gün,

Gün Doğacak
Gün Doğacak
Gün Doğacak Gün,

Çıkma benim bahtı karam gece yarısı,
Yağar yağmur rüzgar söyler, Ölüm Şarkısı,

Çıkma benim bahtı karam gece yarısı,
Yağar yağmur rüzgar söyler, Ölüm Şarkısı"

(Sözler bitti dansla birlikte. Son buldu genç kızın finali. Sahneye yığılıverdi. )

( En uzaktaki yaratıklar bile kan kokusunu algılamıştı. Tüm yaratıklar sahneye çıktı. Kesinlikle muhteşem final buydu. Tüm yaratıkların olmayan ağızları kanlı, pençe elleri et parçası doluydu.)

(Sadece yarım saat sonra sahneden kırmızı renkten başka hiçbir şey kalmamıştı ve yaratıklar artık kendilerine maske edinmişlerdi. Başka yerler, başka dünyalar için maskeleriyle dolaşmaya başlamışlardı.)

 
Toplam blog
: 128
: 1145
Kayıt tarihi
: 23.11.07
 
 

Herkes gibi yazar, çizerim. Dünyamı boyarım hepsi bu!..