Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Şubat '08

 
Kategori
Deneme
 

Ölüm temrinleri -IV

Ölüm temrinleri -IV
 

Ömrüm ölümümü ararken,
Ne bulacağını anlamaya çalışıyorum..

Son durak'ta ne var,
Bilmek istiyorum..

Ömrümün ve ölümümün,
Varlığımın ve yokluğumun,
Aldığım her nefesin,
Yediğimin her lokmanın,
İçtiğim her yudumun,
Sahibince nasıl karşılanırım..
Öğrenmek istiyorum..

Kitaplara baktım, sordum hocalara..
Gökte yıldızdan bir yanıt bekledim.
Anladım ki sonunda,
Aradığım gerçek, ne güneşte,
Ne ayda..

Haberi, "haberci" den aldım, nihayet..
Muradın, sonsuzluğun başlangıcında,
Nasıl karşılanacağını öğrenmekse,
Aranıp durma, şurda burda..
İçine dön ve kendine bak:
Rabbin senin için ne ifade ediyorsa dünyada,
Sen de Onun için onu ifade edersin orada..

Şimdi, düşünmeliyim..
Kendimi bir hesaba çekmeliyim..
Bunca zaman mülkünde pervasızca
Yediğim, içtiğim,
Savrulup gezdiğim,
Rabbim'in yeri nedir hayatımda..!
Bunu belirlemeliyim..

Belirlemeliyim ki, benim de Onun yanında
Yerim nedir, birinci elden öğrenmeliyim..!

 
Toplam blog
: 1645
: 822
Kayıt tarihi
: 19.01.08
 
 

Edebiyat, kamu yönetimi ve gazetecilik tahsili... 27 yıllık eğitimcilik hayatından sonra emeklili..