Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Aralık '10

 
Kategori
İlişkiler
 

Ölüm

Ölüm
 

Bir hayalin peşinde koşarken düştüm. Yüreğim kanlar içinde. Üstüne birde yaramın üstüne tuz basanlar olunca isyanlarım dile geliyor. Bana isyanların boşa diyenlere hak veriyorum şimdi. Ama yüreğimde büyütemediğim çocuk halen ağlıyor ama elimden bir şey gelmiyor. Elbet ağlar ağlar susar sonra derin bir uykuya dalar benliğimde. Zamanla unutur düşmenin verdiği yaranın acısını...

Otur bir düşün geçmişi. Yaşadıklarımızı. Ben, sen giderken düşündüm. Kaybettiklerinin farkındasın ve bu savaştan nasıl bu kadar kolay çıkabildiğini sorgula. Sonuca vardığını zannediyorsun ama cevap bende saklı. Bu sebepten dolayı hiç bir zaman bunun cevabını alamayacaksın. Hayatta hep bildiğin şeyler yanıldığın yollara çıkacak. Ve günü geldiğinde her şeyin çok geç olduğunu anladığında gözünden dökülecek yaşları silecek başka biri birini bul çünkü o zaman ben senin bıraktığın yerde değil toprağın 4m aşağısında olacağım.
 
Toplam blog
: 25
: 424
Kayıt tarihi
: 12.01.10
 
 

Kelebek gibi hayat yaşıyoruz. Anı paylaşıyoruz herseferinde evren ile. Duygusal ve derin düşüncel..