Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

04 Nisan '13

 
Kategori
Şiir
 

Ölüme beş dk kala

 

ölüme beş dakika kala
sen geliyorsun yüreğime
esirgiyorum seni kendimden
ha belki bir boşluk olur da girersin hayatıma
 
ölüme 5 dk kala
dudaklarım seni anıyor şarkılarda
ki boş bir kaç söz
öylece akıp gidiyor yüreğimden
 
ölüme 5 dk kala
öznem oluyorsun boş yere
ve yüklem alıp gidiyor seni benden
nefessiz kalıyorum gecelere
 
ölüme 5 dk kala
korkuyorum aslında 
son bir kez göremeyeceğimden 
ve son bir kez nefesinden mahrum kalacağımdan
 
ölüme 5 dk kala
sen geliyorsun aklıma
nefesim camda buğulanıyor
yolların karanlığa gömülmüş mezarımdan.
 
ölüme 5 dk kala
şiirler yazıyorum
heceler anlam bulmuyor kelimeler de
sen bir boşluk gibi büyüyorsun içimde
 
ölüm senden bana hatıra
bu akşam da
şarkılar senden yana
bırak takma kafana
yazdığım her şey zaten yalan.
 
Toplam blog
: 59
: 588
Kayıt tarihi
: 08.05.09
 
 

Hayata dair çok fazla beklentim var aslında, fakat bu beklentileri karşılayabilcek zamanı yaratma..