Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Ekim '20

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ölüme Tepki Şekilleri

Boyun eğiyoruz diye isteyerek öldüğümüz düşünülmesin.

Tepkiler de buna göre farklı tabi.

Deli Dumrul gibi olmasa da karşı duranlar.

Reddedenler, isyan edenler, ölümsüzlüğü destekleyenler.

Kaçmak;

Ölümden kaçılır mı? Bu benim yöntemim. Sanki kurtulacakmışım gibi alır başımı giderim.

Benim de Tolstoy gibi son günlerimde dönüşü olmayan bir yola çıkma ihtimalim var.

Ben ölümü bekleyemem ölüm beni beklesin.

Niye bunu seçtim?

Karşı duramam ama özellikle teslim olmak karakterime aykırı.

Ölümü kabul etmem, kabullenmem, ağlayarak sızlayarak giderim. Hele de vaktinden önce gidersem kendimi affetmem.

Teslim olmak;

İnananlar inancı gereği ölüme teslim olurlar. Bu şekilde ölümde kişi 10 yaşında bile ölebilir, vadem buymuş der.

 
Toplam blog
: 6332
: 653
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..