Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mayıs '17

 
Kategori
Şiir
 

ÖLÜME VİRGÜL KOY

ÖLÜME VİRGÜL KOY
 

Sahip olduklarım çıkmadı bana sahip,

Kibrit çöpü bulduğunda yakılan tüm anılar zarif,

Kahin değilim ama sözlerin kafi,

Düşünmek keyif verir ,acılar zehir

Sebeb sen olunca gülmek zevkli,

Sıradanlığı seçmedim

Yaşamak zaten koyu bir renk gibi,

Zaaflarım karardığında görebilmeliydin beni,

Benim gördüğüm gibi,

Leyla oldum derdime

Kuru bir kavga ateşlediğinden beri,

Hayalleri ile yatsıdı bütün mumlar,

Kırık insanların kalbine yazılırken adım,

Özgürlüğüme gülerken gözyaşları,

Medeniyet kısılırken yumruklarımda

Yargıladığın her dize eşlik etti ölüme,

Sinemde bir tütsü gece yarılarında,

Zifiri karanlığına çekip almak ister,

Duymak istersen içime yaklaşmalısın,

Ölüm senden önce çağırmadan gölgesine,

Sen mırıldan benim için

Nadide kalsın dudaklarına,

Seni ölürken sevdiğim.

 

 
Toplam blog
: 17
: 63
Kayıt tarihi
: 06.05.17
 
 

ŞİİR/3 YILDIR RUHUMA EŞLİK TEK ARKADAŞ MAKİNA MÜHENDİSİ/2 DOĞA/KAMP/KİTAP/ÇAY ..