Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Mart '15

 
Kategori
Kitap
 

Olumlu Düşüncenin Gücü / Norman Vincent PEALE

Olumlu Düşüncenin Gücü / Norman Vincent PEALE
 

alıntıdır


Norman Vincent PEALE’nin Olumlu Düşüncenin Gücü isimli kitabını okudum geçtiğimiz haftalarda.

Şirketimiz bu sene servisimize bir stajyer almaya karar verdi. Her şey bir sebep, bir neden olacak ya o d benim gibi bireysel gelişime meraklı, araştırmayı, öğrenmeyi seven biri.

Çevremdeki insanların kitap önerilerini her zaman dikkate almışımdır. O da bir gün bana bir kitap getirdi. Bu kitap “Olumlu Düşüncenin Gücü” başlığı altında acaba neler katacaktı hayatıma?

Aslında bir süre yoğunluktan kendimi veremedim kitaba. Sonra yeni baştan başladım ve bu sefer bitirdim. Kitapta sürekli İncil’den bahsediyordu. Duanın gücüne dikkat çekiyordu.

Hayat verdiği şifreleri aldığınızda daha kolaydır her zaman. Bu cümleden hareketle bana vermek istediği bir mesaj olabileceğini düşündüm.

Çünkü bu kitabın bana gelmesi kesinlikle tesadüf olamazdı.

Okudukça duanın gücüne verilen önem çekti dikkatimi.

Kendi adıma şükür doluydum evet ama bir şeyleri eksik yaptığımı fark ettim.

Öncelikle kitapta İncil’e asla ön yargı ile yaklaşmadım. Yerine hep kuran-ı kerim’i koyarak düşündüm. Bizim dinimiz zaten huzur diniydi ve huzura giden yolda bilimi bilmek kadar ilmi bilmekte önemliydi.

Bildiklerimiz ikisiyle pekişince hayat tadından yenmezdi.

Kitabı bitirdim. Mesajımı aldım. Ve kitaba ulaşmama vesile olan İlayda’ya teşekkür ettim.

O bana almam gereken, eksik kalan yanlarımdan sadece birazını tamamlamama ve tanımama vesile olmuştu.

Demem o ki; bir şey elinize geçtiğinde bir kenara atmadan bir düşünün. Sebepsiz değil inanın. Mutlaka kendinizden bir şeyler bulacağınıza emin olun.

Hayat şifrelerle dolu.

Doğru yerde, doğru kararı almak için ön yargılarınızdan kurtulun. Olumlu düşüncenin gücü’nü okuyabilirsiniz. Gayet akıcı, düz, yalın bir anlatımı var.

Deneyin!

Belki de aradığınız bir şeyleri bulacaksınız. Belki içinizdeki o isimsiz, koca boşluğu dolduracaksınız.

 

 
Toplam blog
: 670
: 1923
Kayıt tarihi
: 19.12.10
 
 

İstanbul doğumlu. Kuantum Yaşam Koçu. EFT, NLP, ETKİLİ İLETİŞİM, BEDEN DİLİ gibi bir çok konuda e..