Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

31 Temmuz '08

 
Kategori
Müzik
 

Olumsuz haberden sonra yaşadığım sevinç

Olumsuz haberden sonra yaşadığım sevinç
 

CD nın fotografı


Sabah uyanınca ilk işim nette gazeteye göz atmak . AKP kapatılmadı . Burkuldu içim ..Atatürk'ün ilkelerinden giderek uzaklaşıyoruz diye düşündüm . Ama hep öyle olmadı mı ? Demokrasiye darbe hep vuruldu , vurulacakta . Kendi ülkemiz insanı oluşturdu o partiyi tekrar yönetime gelmesini sağladı ..evet var bir seyler ama aklım almıyor bir türlü ..

Hava gökgürültülü sağnak yağışa gebe ..Bir kaç gündür kuruduğunu sandığımız dereler nehirler bir anda yerlerine sığmaz oluyorlar . Yağmur başlamadan bir iki öğrencinin derse gelmemesini fırsat bilip yakındakı devasa alışveriş merkezine gittim . Kitapçıya uğradım . İçim buruk ...gökyüzündeki bulutlar gibi her an gözümden yaşlar dökülecek bir ruh halindeyim..

Ayakkarım yakındaki CD, DVD satan dükkana sürükledi beni . Amaçsızça dolaşırken bir rafta KISMET yazısını gördüm . Japonca da kısa bir açıklama yazılı idi . CD nın içeriğini , iki TÜRK şarkıcısının , ikiz kardeş , Türk ve Felemenko müziklerinin uyumuyla söyledikleri şarkılardan oluştuğunu yazıyordu . Resimleri vardı CD nin üstünde . Birden tesadüfen YOUTUBE bulup dinlediğim şarkı aklıma geldi . CD nın deneme dinlenmesi için hazırlanan bölümde kulaklıkları takıp dinlediğimde yanılmadığımı anladım .

Ilk şarkı EVLERİNİN ÖNÜ BOYALI DİREK ve diger şarkılar. Nida TÜFEKÇİ' nin HASTANE ÖNÜNDE İNCİR AĞACI şarkısı da vardı. " Ellerin vatanı bana yurt oldu." dizesi gözlerimin dolmasına neden oldu . Zaten burukluk var ..ağlamaya başladım arabada . Eve sağ salim dönmek için kendimi toparladım . Yurdumuzun sorunları sadece bugunkü sorunlar değil . Ne badireler atlatıldı . Bu da gelir geçer diye düşündüm .

En azından ülkemizim CD sini bulabilmiştim . Sesimiz buralara kadar geldi diye düşündüm . Ancak CD içindeki tüm açıklamalar TÜRKÇE idi . Tamam müzik evrensel ama en azından gönderilen ülke halkına anlayabileceği dilden , en azımdan İNGİLİZCE açıklama eklenmesi yararlı olacaktı diye düşündüm ...

Öğrencilerim gelmeden CD deki şarkıları bir kez daha dinlemek istiyorum izninizle .

Ülkemizde her şeyin en doğruya, en güzele , en iyiye gitmesini diliyorum .

 
Toplam blog
: 397
: 1111
Kayıt tarihi
: 16.05.07
 
 

1955 Niğde doğumluyum. Ancak Japonya'ya gelene kadar yaşantımın büyük bir bölümü Ankara'da geçti. Ka..