Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Mart '10

 
Kategori
Şiir
 

Ölümsüzlüğümsün sen benim

Ölümsüzlüğümsün sen benim
 

seni sende sevmeyi seviyorum....!


Bir yudum mutluluğun hazzında vur beni.

Gözlerim, gözlerinden başka yurt bilmesin.

Dizlerim, yüreğin gölgesinde toprağa sarılıp son kez gözlerinde gülümsesin

Cennetin gölgelerine. Saçlarından örülmüş darağacındaki urganım olsun parmakların.

Zehir olup dolaşsın damarlarımda keskin bakışların.

Şimdi seni seviyorum diyen dilime kilit son kez vur ve şah damarımdan süzül içeriye.

Zehrini sür hücrelerimin dudaklarına.

Bal diye kana kana içsin damarlarım ölümün zehrini.

Ne olur üzülme hicranım.

Ölüm, senin kollarından gelmeli.

Çünkü; sen benim yüreğimin satırlarına örülmüş ölümsüzlüğümsün…

Hacer Teke

 
Toplam blog
: 360
: 1251
Kayıt tarihi
: 12.06.09
 
 

İnsanlar için en güzel hediye, hiçbir masrafa ihtiyaç göstermeyen tatlı bir  gülümseyiştir. Hz. S..