Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

16 Ocak '14

 
Kategori
TV Programları
 

Ölümsüzlüğün sembolü Kurtlar Vadisi ! | Biriniz ölün artık !

Ölümsüzlüğün sembolü Kurtlar Vadisi ! | Biriniz ölün artık !
 

Ben Kurtlar Vadisi'ni çok seyreden biri değilim..

Ama ara ara bakıp da ; aynı şeyleri gördüğümü söyleyebilirim..

Nasıl yani ?

11.yılını geçiren bir dizi için fazla sıradan ve normal şeyler bunlar..

Mesela dün geceki bölüm..

Abdülhey'in içinde bulunduğu kulübeyi bazukayla vurdular..

Normal bir insana denk gelse bu ; parçasını bulamazsın..

Ama konu KVP'de geçiyorsa ve buna maruz kalan başrollerdense imkansızlar bile gerçekleşiyor.. Polatın 41 defa, Memati'nin 25 defa, Abdülhey'in de 12-13 kere vurulup-ölüm tehlikesi geçirip ölmediğini düşünürseniz bu fikrim destekleniyor..

Niye böyle konuşuyorum ?

Çünkü Abdülhey'in ölmediğini hepimiz tahmin edebiliyoruz... Polat'ın '' Bazukaaaaa '' uyarısına uyanıp muhtemelen ''nasıl olduysa'' kaçmayı başaracaktır oradan.. En son gelen de o'dur muhtemelen..

Diyorum ya sen ben maruz kalsak ; zerremiz kalmaz.. Konu Abdülhey ve Polat olunca işler değişiyor..

Memati'nin, Çakır'ın ölmesi çok sürprizdi mesela.. E geriye Polat-Abdülhey-Cahit üçlüsü kaldı..

Ve yine diyorum ki ; ölen Cahit olur kesin.. Abdülhey değil yani..

Bunlara bakacak olursanız ; Kurtlar Vadisi'nin neden 11 yıl sürdüğünü kolayca anlayabilirsiniz...''Bir dizide başrol ölüyorsa ; o dizi kesin bitiyordur..'' fikrini baz alırsak ; bu istikrar çok normal geliyor haliyle..

Bu ölümden kurtulmalardan bir seri yapsak dizi 2 sezon daha sürer.... Vurdulu kırdılı tabirini çürüttüler vallahi billahi..

Sene başında penguen göndermeli tanıtım yapan Kurtlar Vadisi'ne ; 12.sezonunda ''ölümsüzlük göndermeli'' bir tanıtım yapmasını öneriyorum..

Ölümsüzlük İn ; penguen out yani..

 

Anıl KOLDAŞ

twitter.com/koldasanil

koldasanil@gmail.com

 
Toplam blog
: 670
: 3634
Kayıt tarihi
: 11.02.13
 
 

Balıkesir Üniversitesi Sosyoloji Bölümü mezunuyum. Koyu Fenerbahçeli, Ankara aşığı olup; anlataca..