Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

29 Ekim '20

 
Kategori
Deneme
Okunma Sayısı
31
 

Ölümsüzlük Değil Uzun Yaşam

Ölümsüzlük fantezi, muhabbet konusu.

Lakin yaşamı uzatmak diye bir şey var.

Hata şu ki; ikide bir ölümsüzlük diyoruz, bu konulara karşı olanlara koz veriyoruz. Ölümsüzlüğün inandırıcı yanı yok; hayal, masal.

Ama yaşamı uzatmayı aslanlar gibi savunabiliriz.

Daha sağlıklı yaşamayı kastetmiyoruz; bilimsel çalışmalar yaparak bu konuda arayışlar sürdürülmeli.

Ölümsüzlük şehir efsanesi yaşamı uzatmak için yapılan bilimsel çalışmalara da engel oluyor; bu yüzden halkın bu konudaki algısı: Bu iş olmaz!

Ben şahsen yaşamın uzatılabileceğine inanıyorum.

Ömrün 200 yıla çıkarılması çalışmalarıyla ilgili duyumlar aldığımızda heyecanlandık.

Ne yapacaksın 200 yıl yaşayıp diyenleri kale almıyorum; sen göremezsin diyenleri de. Dinde de zaten bir gün öleceğimiz söyleniyor, şu yaşta öleceksin denilmiyor.

Halil Güven (Sökeli), ETEM SEVİK bu blog'u önerdi.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Yani "organ ömrü" meselesi konu arkadaşım:)

Halil Güven (Sökeli) 
 30.10.2020 8:42
Cevap :
Çok doğru bir tespit, "organ ömrü" meselesi.   08.11.2020 14:46
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 5478
Toplam yorum
: 14038
Toplam mesaj
: 282
Ort. okunma sayısı
: 651
Kayıt tarihi
: 21.09.08
 
 

Sadece sayfalarda kalan yazılar şaheser olsalar bile önemsiz ve anlamsızdır. İnsanlara ulaşan ve ..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster