Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

02 Nisan '10

 
Kategori
Şiir
 

Ölümü bekleyen adam

Ölümü bekleyen adam
 

ÖLÜMÜ BEKLEYERN ADAM


Ölüm, artık seni sevmeye başladım
Burada ölüm, ötede yeniden doğum
Yoruldum artık hayattan oturdum
Kuyumun başında seni bekliyorum.

Geleceksin bir gün biliyorum
Bekletme gel bir an önce gidiyorum
Ver bir an önce vereceksen ecel şerbetini
Hep sona ayırdın, bari burada ayırma beni.

Artık ölümü sevmeye başladım
Artık ölümü özlemeye başladım
Hiçbir isteğim kabul olmadı
Bari son bir arzumu kabul olsun gideyim.

Ölüm gel artık bekletme beni
Tut ellerimi götür beni
Sevmedim artık ben bu âlemi
Gel bir an önce götür beni, ölüm.

 
Toplam blog
: 358
: 1023
Kayıt tarihi
: 03.09.08
 
 

  Ne elimde garantim var ikinci bir soluğu almaya Ne aklım erer dünyayı yıkıp ta yeniden ya..