Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Kasım '08

 
Kategori
Şiir
 

Ölümü özledim...

Baktım gönlüme giren kadınlara
ince bir tebessüm ettim önce
Geldikçe hatıralar gözlerimin önüne
Bana vuran yılları saydım
Gönlüme yara açan naylon aşkları saydım
Gözlerimden iki damla kan akıttım
Bak sonunda ne istediğimi anladım
Ben ölümü istedim
Ben ölümü özledim...

Gözlerimin önünden
Kısa metrajlı bir film gibi geçti yaşadıklarım
O kadar karanlıkta kalmışım ki
Aydınlığı hiç bulamamışım
Ölüm bir yalnızlıktır diyenlere gülerdim
Bakın ben söylüyorum aynı şeyi şimdi
Ben kahpelik olmayan
Hiçbir ayrıcalık yapılmayan
Ölümü özledim...

yücel

 
Toplam blog
: 34
: 554
Kayıt tarihi
: 23.02.08
 
 

1987 Konya doğumluyum. Afyonda yaşıyorum. Hayatın bana gösterdiklerini  yazıyorum... Tarih ve ede..