Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

20 Ağustos '15

 
Kategori
Güncel
 

Ölümüze dirimize sahip çıkma zamanı

Ölümüze dirimize sahip çıkma zamanı
 

İçtiği su, yediği lokma boğazına dizilen bir ben değilim biliyorum. 
 
Evimde otururken, gece yatağa yatarken, tatil yaparken içinde bulunduğu rahattan rahatsız olan bir ben değilim. 
 
Şehit olan askerlerin cenazeleri televizyonda gösterilirken, anne babalarına, eşlerine, çocuklarına bakamayan bir ben değilim. 
 
Ölen Mehmetçiklerin arkasından balkona bayrak asmaktan, Allah'tan rahmet dilemekten başka elinden bir şey gelmediği için içindeki öfkeyi bastırmakta zorlanan bir ben değilim. 
Bütün bunlara kayıtsız kalan, iradesiz, sorumsuz, beceriksiz siyasetçilere, kendi menfaatleri, küçük hesapları yüzünden bunlara destek verenlere, biat edenlere, oy verenlere tiksinti duyan bir ben değilim.
 
Hayatımda hiç kimseye beddua etmediğim, kötülüğünü dilemediğim halde bütün bunlara sebep olanların kendi ocaklarına da ateş düşmesini isteme noktasına gelen bir ben değilim. 
Yıllarca saçma sapan dizilerle, abuk sabuk yarışmalarla, aynı gazetecilerin, aynı akademisyenlerin havanda su dövdüğü sözde tartışma programlarıyla uyutulan ülkem...
Ne ara bu kadar cahil, Ata'mıza, bizim için, bu vatan için canını veren şehitlerimize bu kadar nankör, hırsızlığa, hukuksuzluğa, şiddete nasıl bu kadar duyarsız olduk?
 
Ne dini doğru dürüst biliyoruz,, ne de tarihimizi...
 
Ne bugünü anlıyoruz, ne de dünü hatırlıyoruz.
 
Değerlerimiz kalmadı, kardeşliğimiz kalmadı, adaletimiz kalmadı, bölündükçe bölündük, ayrıldıkça ayrıldık.
 
Yobaz dincilerle, batı özentisi elitist aydınların kendi yaşam biçimlerini dayatmaya çalıştığı bir ortamda normallikten uzaklaştık.
 
Az üretip çok tüketerek, kendimizi, çocuklarımızı, gençlerimizi kaybettik.
 
Hafızası, bilgisi, kültürü olmayan arabesk bir toplum olduk. Sonrada layık olduğumuz yöneticileri seçtik.
 
Saraylar yaptılar.
 
İçine oturdular.
 
Biz şehit vermiyoruz.
 
Saraylarda oturanlara, Meclis'te koltuklarına yapışanlara kurban ediyoruz çocuklarımızı.
 
Bunları gören  bir ben değilim, yalnız değilim ve biz hiç az değiliz artık.
 
Toplam blog
: 115
: 830
Kayıt tarihi
: 18.11.12
 
 

1967 yılında İstanbul'da doğdum.Hacettepe Üniversitesi Eğitim Bilimleri Fakültesinden 1988 yılınd..