Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ağustos '13

 
Kategori
Şiir
 

Ölünce denizlere gömün beni...

Ölünce denizlere gömün beni...
 

Gömebilirseniz tabi...


Ölünce denizlere gömün beni, gömebiliyorsanız tabi
Önümde uçsuz bucaksız Mavi,dans edersecine bana gülümsüyor sanki
Her dalgada ayrı bir tını gizli, kulağıma fısıldıyorlar şimdi
Ölünce denizlere gömün beni,gömebiliyorsanız tabi
Öyle bir huzur vardı ki onda kimse veremedi bunca zamandır
Ne sevgiler verdi o hazzı, nede sevdalar yaşattı o duyguları
Herkes gittide bir deniz gitmedi benden, o kaldı bunca zamandır benle
O yüzden dedim ya ölünce denizlere gömün beni,gömebilirseniz tabi...

 

Şiir-Edibe Toğaç

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..