Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

09 Mayıs '11

 
Kategori
Güncel
 

Olur, canım, peki

Olur, canım, peki
 

Şİmdi SBS sınavlarına giriyorlar, bu çocuklar büyüyecek YGS sınavlarına girecek


“Deformasyon var yanıt kâğıdınızda, yeniden değerlendirdik” diyor telefonun diğer ucundaki ses… 

Olur, canım peki… 

“Ben anayasadan aldığım hakkı kullanıyordum. Protesto ettim. Okuldan uzaklaştırdım.” diyen öğrenciye Milli Eğitim Müdürü cevap verdi; “Öğrenci tasdiknamesini kendisi aldı.” 

Olur, canım, peki… 

“İnceledik, şifre varmış. Ama kopya yokmuş.” 

Olur, canım, peki… 

Reisicumhur, başbakan, millet meclisi başkanı tatmin olmuş. 

Olur, canım, peki… 

Seçim varmış, kasetler dolaşıyormuş ortalıkta. Tabanı delip, oy koparacaklarmış. 

Olur, canım, peki… 

Savcılık bu gün açıklama yapacakmış, ÖSYM Danıştay’a savunmasını bu gün verecekmiş. İptal olacak mıymış yoksa olmayacak mıymış sınav… 

Olur, canım, peki… 

"Şimdi yine keskin bir dönemeçteyiz. Dilim varmıyor söylemeye ama 'kötü şeyler olacak' ifadesini bir his olarak dillendirmek durumundayım." diyor bir milletvekili adayı… 

Olur, canım, peki… 

“İki subayın balyoz davasına gönderilen yazıda yurt dışı görev zamanları sehven yazılmış.” 

Olur, canım, peki… 

TRT yayınlarında da sehven yapılan durumlar varmış. 

Olur, canım, peki… 

Yayınlanmamış kitabın bomba olduğunu söyleyip gazetecilerin tutuklanmasının yargının işidir biz karışamayız denilmiştir. 

Olur, canım, peki… 

2, 5 aylık açlıktan ölen o güzel çocuğun raporuna durumu polis tarafından sehven yazılmış. 

Olur, canım, peki… 

Ben birilerinin halkım, milletim dediği ve onların beni tebaası saydığı bir birey olarak diyorum ki; Olmaz, canım, yeter… 

Haydi hep beraber söyleyelim, bir ağızdan ve haykırarak; Olmaz, canım, yeter… 

 
Toplam blog
: 222
: 1359
Kayıt tarihi
: 22.07.06
 
 

Matematik öğretmeniyim. Liselerde okutulan MEB Talim Terbiye Kurulundan onaylı matematik ders kit..