Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '09

 
Kategori
Siyaset
 

Olur-olmaz

Olur-olmaz
 

Deniz Baykal, "Biz, AKP ve DTP nin olduğu gemiye binmeyiz" demiş. Katılıyorum. Ama, bu cevap yetmez. Olmazlarını sıralayan CHP, çözüm yolarını ve önerilerini, bir rapor halinde, en kısa zamanda, kamu oyuna sunmalıdır. AKP nin Kürt Açılımı sunumunu, içi boş diye niteleyip, içi boş gerekçelerle geri çevirirseniz, inandırıcı olamazsınız. CHP, bu konu hakkındaki plan ve programını, en kısa zamanda ortaya koymak zorundadır. Bunu yapmazlarsa, onlarda oturup, Aponun yol haritasını beklemek durumunda kalırlar. CHP, AKP iktidarının, alternatifi olduğunu, ciddi bir şekilde, göstermelidir. Benim ve tüm CHP lilerin beklediği budur. APO, CHP çözüme yanaşmazsa, altı ayda biter diyerek, CHP ye ömür biçmiş. Bununlada kalmamış, MHP ye ve hatta AKP yede ömür biçmiş. Çıkarın Apo yu dışarı. Asın M16 yı omuzuna. Diktatörümüz olsun. Zavallı, kim bilir ne rüyalar, ne kabuslar görüyordur. Gözleri bile büyümüş. Sıyırıyor galiba. Öldürdüğü bebeklerin ruhları, beyninin tırmalıyor her halde.
 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..