Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Nisan '12

 
Kategori
Güncel
 

Ölüyle seks yasası...

Ölüyle seks yasası...
 

Görsel, www.cenazecelengi.com dan alınmıştır.


Yaşamak yıldızlarda

Seninle olmak istiyorum

Sevişmek hüner değil

Yanında kalmak istiyorum

Yaşamak hüner değil

Seninle ölmek istiyorum…

Ayna’nın benim de çok sevdiğim “Ölünce sevemezsem seni” isimli şarkısından birkaç satırla başlamak istedim yazıma, çünkü;

Milliyet gazetesinde okuduğum bir haber beni çok etkiledi. Mısır'da Müslüman Kardeşler ve Selefilerin çoğunlukta olduğu parlamentoda bir yasa görüşülmeye hazırlanıyormuş. “Öldükten sonra cesetle seks yasası”…Yani nekrofiliye yasal izin…

Aynanın şarkısında sevgiliye çok duygusal göndermeler var. Onsuz bir yaşamı dahi istemiyor. Sevişmenin hüner olmadığını, sevgiliyle ölmeyi istediğini belirtiyor. Acaba diyorum bu yasayı hazırlayanlar, bizim bu güzel şarkıyı dinleyip de kendilerine göre mi yorumladılar?

Nekrofili, Mayıs 2011'de Faslı imam Zamzami Abdül Bari'nin açıklamalarından sonra tartışma konusu olmuş, İmam Bari, evliliğin ölümden sonra da geçerliliğini sürdürdüğünü, kocaların olduğu kadar kadınların da ölen eşleriyle seks yapma hakkına sahip olduklarını söylemişti.

Yasayla, ölen eşle ilk altı saat içerisinde seks yapma izni sağlanacakmış. Bu durum Mısır’daki kadın örgütlerini haliyle ayağa kaldırmış.

Bunun, kadın ve erkek açısından gerçekleşebilme boyutunu bilemem ama böyle bir yasa hazırlanıyorsa demek ki ihtiyaç had safhada… Kadın öldü… çoluk çocuk ağlıyor, baba durun çocuklar, çekilin bakalım, annenizle son altı saatte romantik bir veda ritüeli yapalım mı diyecek. Ya da kocası ölen kadın… çekilin bakalım kenara, kocamla bir veda busesi filmi çekelim mi diyecek?

Düşünüyorum da, bizde de bir aklı evvel çıkıp böyle bir istekte bulunabilir mi? Hiç de uzak bir ihtimal değil bana göre. Hatta daha da ileriye gidip sürenin 12 saate çıkarılmasını dahi isteyebilir. Ne de olsa iklim farkı var arada Allah’ın çöl Mısır’ında yaşayan bedevi ile Anadolu Kaplanları bir tutulabilir mi?...

27 Nisan 2012

 
Toplam blog
: 278
: 1431
Kayıt tarihi
: 20.11.10
 
 

Bir Kamu Kurumundan emekliyim. Bloğumda; yaşadıklarımı, çevremde gözlemlediğim olaylar ile kendi ..