Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

12 Ocak '18

 
Kategori
Şiir
Okunma Sayısı
129
 

Ölüyom Gız Ölüyom

Ölüyom Gız Ölüyom
 

İsterseniz şöyle okuyun:

*
Benim teklifime çabuk cevap ver,
Ölüyorum canım anla halimden..
İpsiz sapsız derler sorarsan eğer,
Biliyorum canım anla halimden..

*
İnan ki göreli tebdilim şaştı,
Ayağım çalıya taşa dolaştı,
Yaptığım hatalar kırkları aştı,
Gülüyorum canım anla halimden..

*
Ekmeğe hasretim kesildim aştan,
Dumanım tütüyor akılsız baştan,
Kafayı tırlatır şöyle yavaştan,
Oluyorum canım anla halimden..

*
Dağlara mı çıksam yola mı düşsem,
Otları mı yolsam mezar mı eşsem,
Unutsam mı bilmem derdim mi deşsem,
Dalıyorum canım anla halimden..

*
Kapının önünde olur sabahlar,
Anan baban sevmez sevdiğim kadar,
Evde durmam parkta birkaç kafadar,
Kalıyorum canım anla halimden..

*
Burnum da akıyor ayaz mı ayaz,
Cüzdanda para yok azdan daha az,
Ellerim cebimde dilimden niyaz,
Salıyorum canım anla halimden..

*
Üstümü başımı giyemez oldum,
Derdimi kimseye diyemez oldum,
Elimi yüzümü yuyamaz oldum,
Siliyorum canım anla halimden..

*
Sırtımda ceket yok başımda bere,
Dolaşır dururum öyle habire,
Evinin önüne günde kaç kere,
Geliyorum canım anla halimden..
Ölüyorum canım anla halimden..

*
Suat Zobu

************

Ya da şu şekilde okuyun:

*
Sen şu teklifime çabuk cevap ver,
Ölüyom gız anlasana ölüyom..
İpsiz sapsız derler sorarsan eğer,
Biliyom gız anlasana biliyom..

*
İnan ki göreli tebdilim şaştı,
Ayağım çalıya, taşa dolaştı,
Yediğim herzeler kırkları aştı,
Gülüyom gız anlasana gülüyom..

*
Ekmek yiyemiyom kesildim aştan,
Dumanım tütüyor cascavlak baştan,
Kafayı tırlatır şöyle yavaştan,
Oluyom gız anlasana oluyom..

*
Dağlara mı çıksam yola mı düşsem,
Otları mı yolsam mezer mi eşsem,
Unutsam mı bilmem, derdim mi deşsem,
Dalıyom gız anlasana dalıyom..

*
Gapıyın önünde olur sabahlar,
Anan baban sevmez sevdiğim kadar,
Evde durmam, parkta birkaç kafadar,
Galıyom gız anlasana galıyom..

*
Sümüğüm akıyor ayaz mı ayaz,
Cüzdanda mangır yok azdan daha az,
Ellerim cebimde dilimden niyaz,
Salıyom gız anlasana salıyom..

*
Üstümü başımı giyemez oldum,
Derdimi kimseye diyemez oldum,
Elimi yüzümü yuyamaz oldum,
Siliyom gız anlasana siliyom..

*
Sırtımda ceket yok başımda bere,
Dolaşır dururum öyle habire,
Eviyin önüne günde kaç kere,
Geliyom gız anlasana geliyom..
Ölüyom gız anlasana ölüyom..

*
Suat Zobu


.

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Günümüz Ferhat'ı desem yeridir sana sevgili kardeşim:) Gayet içten ve de gayet samimi duygular dile gelmiş... Betimleme imgeleme ve hikaye tam on numara... Sağlıcakla kalınız:)

Halil Güven (Sökeli) 
 01.02.2018 10:04
 

Ne güzel dizeler!Elinize sağlık.Selamlar.

Abbas Oğuz 
 18.01.2018 18:36
 

Çok güzel.Kaleminize bereket. Şiir ola

SAHAFÇA 
 13.01.2018 23:16
 

Anadolu lehçesi şirinliği ve güzel Türk dilimiz dizimli iki okuma ne güzeldi Suat bey emeğinize sağlık

Cemile Torun 
 12.01.2018 15:44
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 40
Toplam yorum
: 111
Toplam mesaj
: 0
Ort. okunma sayısı
: 199
Kayıt tarihi
: 05.03.12
 
 

Mimarım. Evliyim, 2 oğlum var. Ankara'da ikamet ediyorum. Güzel olan her şey ilgimi çekiyor.  Fır..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster