Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Şubat '08

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Oluyor bazen

Oluyor bazen
 

Adamın değişiminin ta kendisi


Dışarıda fırtına var fırtına, zar zor attım beni otobüse, oturacak yer de buldum en arka beşlide olsa bile; dışım ısındı önce, sonra da içim. Yol uzun, daha bir saat bu beşlideyiz.

Solumda oturan amca, sakalı dizine değen amca, geyirip duruyordu, durmuyordu, sürekli geyiriyordu! Bir iki üç, ağzını da kapatmıyordu; hey amca n'oluyoruz?

Ne var kardeşim, derdin ne!

Ama amca olmuyor ki, geyirip duruyorsun, yok yok durmuyorsun, içim çok fena oldu, derken, diyorken sözümü kesti, beğenmiyorsan kalkarsın yanımdan, o da olmadı inersin otobüsten!

Dışarıda fırtına var fırtına, saat olmuş gecenin bilmem kaçı, nereye gidem!...

Amcayı geyirtisiyle baş başa bırakıp sağıma döndüm. Sağımdaki adamın sol bacağı batıda, sağ bacağı doğuda; kuzey güney yapsa, hele bir seslenelim bakalım.

Kardeş, biraz toparlansan....

Ne? Ne yani! Şey yani, bacakların....Ne var kardeşim bacaklarımda, ne o, rahatsız mı oldun; manyak mısın kardeşim, ben böyle rahat ediyorum, böyle de otururum!

Adam kodu lafı.

Hadi erkeksen kalk oturduğun yerden, yol uzun, ayakta çekilmez, insen inilmez, zaten geç kalmışsın eve. Ne yapmalı, ne etmeli? Önlerden bir inen yok ki, oraya zıplasam.

Birden içimden biri çıktı ve....

Kes ulan şu geğermeyi, oturacaksan adam gibi otur, gece gece tepemi attırma!...A aaaa a, amcanın geyirmesi kesildi! Özür dilerim evlat, dedi, yaşlılık işte.

Sıradaki gelsin!

Çek ulan şu bacağını, toparlan hadi, sıkma canımı, yoksa fena yaparım! A aaaaaa, kardeş kuzu kesildi, bacaklarını anında yapıştırdı, alan açıldı. Özür dilerim abi, dedi, cahillik işte, oluyor bazen...

1. Not: İçimden çıkan beni rahatlattıktan sonra yine çekildi içime. Her zaman tam vaktinde çıksa sorun yok da....

2. Not: Bazen, insan içindekini veya içindekileri serbest bırakmalı, hani korkmadan, ne olacaksa olsunlarda, ha ne dersiniz?
 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..