Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Alyoşa-Sevmek Güzeldir.

http://blog.milliyet.com.tr/alyosacan

27 Ekim '09

 
Kategori
Psikoloji
 

Olylar ve ana fikirleri

Olylar ve ana fikirleri
 

intrnet alıntı,,,,,,,,,,


Merhabalar,
Bu gün sizlerle paylaşacağım yazımı e mail yoluyla bana gönderilen bir mailden okudum.
Bana çok ilginç geldi ve sizlerinde okumanızı istedim.

Tavşan, Karga'ya soruyor,
'Senin gibi bütün gün boş boş oturabilirmiyim?'
Karga; 'Tabi neden olmasın' diyor, Tavşan boş boş oturmaya başlıyor.
Birden bire bir kaplan ortaya çıkıyor ve tavşanın üzerine atlayıp onu yiyiyor,

ANA FİKİR: BOŞ BOŞ DURMAK İÇİN ÇOK ÇOK YÜKSEKTE OTURUYOR OLMANIZ GEREKİR.

Hindi, İnekle konuşuyor,
'Şu ağacın üst dalına çıkmak istiyorum ama hiç gücüm yok' diyor.
İnek hindi'ye ' Neden benim dışkımdan yemiyorsun?, onlar besin deposudur' diyor.
Hindi bunun üzerine bir parça inek dışkısı yiyiyor ve gerçekten ağacın ilk dallarına ulaşacak kadar enerjik oluyor.
Ertesi gün biraz daha dışkı yiyip ikinci dala ulaşıyor, bir kaç gün sonra inek dışkısı sayesinde hindi ağacın en üst tepesine çıkmayı başarıyor.
Ama aniden bir Çiftçi ağacın tepesindeki hindi'yi farkediyor ve onu vuruyor.

ANA FİKİR:(Afedersiniz) DIŞKI YEMEK SİZİ EN ÜST KATA ÇIKARABİLİR AMA ORADA KALMANIZI SAĞLAMAZ.

Küçük bir kuş kışı geçirmek için Güney'e gidiyordu, hava çok soğuktu ve kuş donarak yere düştü.
Yerde öğlece yatarken bir inek geldi, ve kuşun üzerine bir parça dışkı bıraktı.
Donmak üzere olan kuş dışkının sıcaklığı ile ısındı ve çok mutlu oldu.
Kuş neşe içinde şarkı söylemeye ötmeye başladı.
Oradan geçmekte olan bir kedi kuşun sesini duydu, kuşu dışkıdan sıyırdı ve yedi.

ANA FİKİR: 1- ÜZERİNİZE DIŞKI ATAN HERKES DÜŞMANINIZ DEĞİLDİR.

2- SİZİ DIŞKIDAN KURTARAN HERKES DOSTUNUZ DEĞİLDİR.

3- DIŞKININ İÇİNE DÜŞTÜYSENİZ ÇENENİZİ KAPALI TUTUN.

Bana göre de boş duranı Allah sevmez. Boş kalanı artık kullarda sevmiyor.
Zaten boş oturmak hiç hoş bir olay olmasa gerek, mutlaka sevilen bir konu üzerinde üretilmesi ve toplumla paylaşılması gerekiyor.

İnsanları olduğu gibi sevmeyi öğrendiğimiz zaman, herkes daha huzurlu daha refah ve daha bir mutlu olacaktır.

Bu yazdığım olaylardan herkesin kendine bir pay çıkarması gerekiyor.
Bende bu konuları sizlerle paylaştığım için mutluyum.

Hepinize sonsuz ve sorunsuz günler diliyorum.

Sevgiler...

Hülya/Alyoşa

 
Toplam blog
: 227
: 1770
Kayıt tarihi
: 24.11.07
 
 

İzmirliyim, okumayı, yazmayı, gezmeyi çok seviyorum. Daha ne olsun. Sevgiler...