Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

28 Ekim '09

 
Kategori
Deneme
 

Olympia-Rene Magritte

Olympia-Rene Magritte
 

Ayağa kalkıp bana baksan, dokunsan....


Göbeğindeki deniz kabuğu benim.

Güldürme beni.

Deniz dolusu gülüyorum....

Deniz dolusu gülmek yakışıyor sana, özellikle hüzünlü duruşuna.

Durmuyor, yatıyorum.

Altındaki beyazlığın gölgesiyim ben. Gölgende alev alevim.

Dalga dalga, sarı saçlarınla dalga mı geçiyorsun bizle?

Siz o yeşillik misiniz?

Başını kaldırsan, sağa dönsen, yüzüme baksan; yorulmadın mı? Ayağa kalksan....

Güneş var mı?

Dokunmaya izin var mı, dokunduğumuz noktada uyumaya?

1. Not: Sen mi istedin seni böyle, yoksa Magritte mi?..

2. Not:

Bana sorsaydı

ben yüzümü

sana dönerdim,

bacaklarımı

serbest bırakırdım

ve

deniz kabuğunu

fırlatırdım

maviliğe!

Ş.Y.

 
Toplam blog
: 650
: 412
Kayıt tarihi
: 07.06.07
 
 

İzmir.  Aşk ve Şiir. Müzik. Kitap. Varlık ve Sözcükler ve .... ..