Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Mart '10

 
Kategori
Güncel
 

Ömer Seyfettin Öykü Yarışması

Ömer Seyfettin Öykü Yarışması
 

Öğleden sonra eşimle yürüyüşe çıkmıştık. Telefonları almadık yanımıza. Bilerek almıyorum, eskiden telefon mu vardı? Bir saat kadar oyalandıktan sonra eve döndük. Telefona baktım; üç cevapsız arama, bir mesaj görünüyor. Önce mesajı açtım:

''Gönen Belediye Başkanlığı'ndan, Ömer Seyfettin Hikaye Yarışması ile ilgili olarak arandınız, fakat ulaşamadık. (.....) nolu telefondan bilgi alabilirsiniz.''

Yarışmaya ben de katılmıştım. Üç kez arayıp ulaşamayınca mesaj atmışlar. Hemen aradım:

''Ömer Seyfettin Hikaye Yarışması'na gönderdiğiniz dosyanız Özendirme Dalı'nda ödüle layık bulundu, kutlarım. On kişilik derecelendirmede 7. oldunuz. Ödül töreninde aramızda olursanız seviniriz.''

Edebiyatla uğraşan biri için bundan güzel haber olur mu?

Güncel bir konu olduğu için yarışma sonuçlarını yazıyorum:

21. ÖMER SEYFETTİN ÖYKÜ YARIŞMASI:(Yetişkinler Kategorisi)

1- Eda TEZCAN....(Yüzü İstanbul olmuş bir aşk masalı)...İZMİR

2- Ahmet DOĞAN.(Sahaf Hasan Efendi).......KAHRAMANMARAŞ

3- Alper AŞIKOĞLU.(Hayat )..............................İSTANBUL

4- Fatma GÜR.(Balıkçı İlyas'ı deniz vurdu)...GAZİANTEP

5- M.Mustafa KILINÇER.(Yampaç Ayşe)......İZMİR

6- Nergiz ŞİMŞEK.(Kukla)..........BURSA

7- S.Ali.ELLİKCİ..(Sihirli Güneş)......İZMİR

8- Caner ÇAYLAK..(Bayram sabahı)..İZMİR

9- İlyas ENGİZ..(Sarı çizmeli Mehmet Ağa)..ANTALYA

10- Ali ZENGİN..(Heder olur gideriz)....KÜTAHYA

ÖĞRENCİLER KATEGORİSİ:

1- Cansu CANSEVEN...(Damla damla)....İSTANBUL

2- Öyküm PEKŞİRİN......(Işığın Rengi).....İZMİR

3- Tuğba ARTAN........(Havva'nın kızı)...BALIKESİR

ÖDÜL TÖRENİ: 6 Mart Cumartesi akşamı 20.30'da, Gönen İlçe Milli Eğitim Müd. Konferans Salonu'nda yapılacaktır.

 
Toplam blog
: 233
: 980
Kayıt tarihi
: 07.01.10
 
 

İzmir doğumluyum. Ege Üniversitesi Gazetecilik Yüksek Okulu mezunuyum. Kısa denilebilecek bir sür..