Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 
 

Sabiha Rana Melekler Yüreğinizden Öpsün

http://blog.milliyet.com.tr/sabiharana

24 Şubat '11

 
Kategori
Güncel
 

Ömrü Uzatan Şeyler!!!

Ömrü Uzatan Şeyler!!!
 

Milliyet.com.tr


''Kırmızı mumlu davetiye'' almadan, ''kamber'' gibi, geliverdik dünyaya..
Ne, ''neden geldin?'' diye soran var, ne de ''biraz daha dur'' ya da ''gitme'' diyen var...
Gelirken geliriz de, alıştığımızdan mı dır dünyaya nedir bilinmez, ne kadar geç gitsek öbür tarafa, o kadar ''kâr'' biliriz...
Sırf bu yüzden ''ömrü uzatan'' ne varsa, yemek, içmek ve gezmek isteriz..
Farkında olamasak da ''dünyaya kazık kakmaya gelmiş'' gibi davranıyoruz..

Kim bilir, belki de onun için, her fırsatta birbirimize ''uzun ömürler'' diliyor ve ne zaman hapşırsak; ''çok yaşa'' arkasından da ''sende gör'' diyoruz.. Uzun ömür yaşama alâmetleri tüm bunlar..

Sırf bunlarla da kalsa iyi, ömrü neler uzatmıyor ki yeter ki biz, yaşamak isteyelim...

Ömrü uzatan şeyler:

1 - Az yemek ömrü uzatıyor (Katılıyorum)
2 - Gülmek ömrü uzatıyor (Katılıyorum)
3 - Bal ömrü uzatıyor (Katılıyorum)
4 - Doğru nefes almak ömrü uzatıyor (Katılıyorum)
5 - Sıcak çay ömrü uzatıyor (İlk defa duydum.. Gerçekten böyle bir şey varsa eğer ustasından duymak isterim.)
6 - Aşk ömrü uzatıyor (Hani nerede?)
7 - Tek eşlilik ömrü uzatıyor (Ben şimdi onun için mi hala tek evliyim.. Vallahi bilmiyordum.. Aksine tam tersi diye biliyordum..)
8 - Az uyku ömrü uzatıyor (Bakın bunu büyüklerimden hep duyarım)
9 - Pozitif düşünmek ömrü uzatıyor (Bunun doğruluğuna inanıyorum)
10 - Evcil hayvan beslemek ömrü uzatıyor (Keşke insan beslemek de ömrü uzatabilseydi! Keşke dedik ya!)
11 - Sigara ''içmemek'' (!) ömrü uzatıyor (Duydun mu Sabiş, ''içmemek'' diyor!)
12 - Sakin olmak ömrü uzatıyor (Hele bi olalım, bakın nasıl uzayacak bizim ömürler.. Sıkıysa uzamasın)
13 - Zenginlik (refah seviyesinin artması) ömrü uzatıyor (Altın, gümüş, para saydılar elimizi de almadık mı?)
14 - Kolestrolünüzü normal seviyede tutmak ömrü uzatıyor (Tıp dedi mi ''tıp'')
15 - İyi bir evlilik ömrü uzatıyor (''İyi bir evlilik'' olsun da kısa ömür sürmeye razı milyarlarca insan tanıyorum.)
16 - Antioksidan alımı ömrü uzatıyor (Valla şu son yıllar da pek duyar oldum bu ''antioksidan'ı doktorlar iyidir diyorlarsa iyidir. E, alın o zaman.)
17 - Öpüşmek ömrü uzatıyor ( Süleyman'ı bulursam zabaha (!) kadar öpüşecem.)
18 - Bekaret bozmak en az beş yıl ömrü uzatıyormuş (!) (Ekşi Sözlük) - (Ekşi Sözlük dedik ya! İlla ki de ''ekşi'' laf edecek!)
19 - Genç sevgili ömrü uzatıyor (Hımm.. Sırf erkeklere mahsus değildir inşallah bu madde.. O zaman uzattırmayız da o ömrü..)
20 - Düzenli seks erkeğin ömrünü uzatıyor (Kadın yine gümbürtüye gitti.)
21 - Seks ömrü uzatıyor (Anladık.. Yapacağız ve göreceğiz bakalım, uzatıyor mu kısaltıyor mu? Ama! Yarın ölürsem sorarım size!)

Hatta ''seks ömrü uzatıyor'' söylemi yetmemiş olacak ki; ''ne kadar seks, o kadar ömür'' diye bir de slogan bulmuşlar..

Ama, bugün Milliyet.com.tr' de öyle bir haber okudum ki seksin ömrü uzattığına dair, şimdiye kadar ne duyduysanız hepsini çöpe atın...

- Essah mı diyon?

- Essah diyom!

''İngiltere'de yaşayan 103 yaşındaki Gladys Gough, uzun yaşamamın sebebi "bakire" olmamdır demiş..''

Bu durumda 22. madde: ''Bakire olmak ömrü uzatıyor!'' (''Geçti Bor'un pazarı sür eşeğini Niğde'ye..'' Şimdi mi söylenir bu nine?)

Şimdi!
Seks yapalım mı?
Seks yapmayalım mı?
Benim kafamdan bir çözüm geçiyor ama!
Bence; bakire olmayanlar seks yapmaya devam ederek ömürlerini uzun tutmaya devam etsinler..
Bakire olanlar da seksten uzak kalarak daha uzun yaşadıklarını sansınlar!..

(O zaman Allah, neden insanları; ''erkek ve kadın'' diye ''çift'' yaratmış, değil mi ama?)

Tamam da şu ölümlü dünyada bakire biri, merak etmez mi seks nasıl bir şeydir diye!
Eder elbette.
Seks ömrü uzatıyor diye; 7/24 seks yapanlar da seks olmadan bir ömür nasıl geçer diye mutlaka merak ederler..
O zaman; seks yapanlar, seks yapmayanlara ''seksi'' seks yapmayanlar da seks yapanlara ''sekssizliği'' anlatsınlar..
Böylelikle, kimsenin hevesi, kimsenin kursağında kalmamış olur...
Nasıl fikir ama?
İşte buradan anlayın ki artık dünya sonu buyur etti...
E ee dünya sonu geldiğine göre, ömrünüz uzasa ne olur, uzamasa ne olur... İyisi mi, yatın aşaya.. (!)
Uzasın mı istiyorsun?
E'o zaman çek çek dur...

Melekler Yüreğinizden Öpmeden Sakın Ölmeyin...

Sabiha Rana

***

Siz ''hala'' beni beğenmi yor musunuz? Sabiha Rana | Facebook

 
Toplam blog
: 1989
: 4996
Kayıt tarihi
: 26.10.06
 
 

Gazeteci - Yazar (NLP Uzmanı - İlişki ve Yaşam Koçu) Yaşarken dünyayı dolaşmayı, topraktan güneşe..