Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

13 Eylül '12

 
Kategori
Şiir
 

Ömrü yazdı son seher

Ömrü yazdı son seher
 

mevsim rengini sardım, tan elimi tutunca...


Mevsimler geldi geçti
           yüreğimde esinti
Ruhu üfledi zaman
           can bedende esirdi
Sanki unuttu diller
           günden ümit kesildi
“Pencereye vurdu tan,
           ömrü sordu son seher…”

 

Bakmaya da kıyamam
           cana sızacak güne
Gözlerde çiy damlası
           tufan olacak yine
Hiç el sürer miyim ben
           ne yarına ne düne
“Pencereye vurdu tan,
           ömre düştü son seher…”

 

Hayat nasıl kavuştu
           erişilmez tabloya
Hislerim şahidimdir
           nur yağdırır bu rüya
Yüreği ısıt yeter
           güneşim doya doya
“Pencereye vurdu tan,
            ömre değdi son seher…”

 

Ay yarıldı ortadan
           şarap rengi gül oldu
Kadehi bildi devran
           lâl dilim bülbül oldu
Talihim aydınlanan
           sevinen gönül oldu
“Pencereye vurdu tan,
           ömre doldu son seher…”

 

Sabahı içti ruhum
          Can canana varınca
Cemalini tanıdım
          Tan elimi tutunca
Mevsim rengini sardım
          Ömür ân’ı tadınca
“Pencereye vurdu TAN,
          ömrü yazdı son seher…” 

 

“Pencereye vurdu tan, ÖMRE daldı son seher…”  
        

Yegâh Elif Mirzade (R)
 

 
Toplam blog
: 191
: 769
Kayıt tarihi
: 21.07.09
 
 

“Yazı yazmak” bir Yürek Yolculuğudur. Okumak ve yazmak bana Edebiyat alanının kapılarını açtı… Ed..