Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Eylül '09

 
Kategori
Şiir
 

Ömrümdü adanan, umut ektim kayraya.

Ömrümdü adanan, umut ektim kayraya.
 

_________________________________________________________________________________________________________


Affeder mi papatyalar, aşkımızı sorduğum.
Boşa cân alıştı, sanki hayalden umduğum.
Bu acılı yürek ki avuçlarına koyduğum,
Sarıldığım sevdandı, korunda kavrulduğum.

Bugünü de uğurladım, geldi sensiz gece.
Yine aynı hüzün çöktü içime sessizce.
Dualar tanrıma, seni söyler her bir hece.
Sırdaşım pencerem, gelirsin belki gizlice,

Mecalim yok her sabah güneşe uyanmaya.
Bir gece daha bitti, gönül koydum ışıltıya.
Varsın sandım içinde, karıştım rayihaya,
Ömrümdü adanan, umut ektim kayraya.

Bak gidiyorum işte, senin olsun hayalin.
Sakın acıma bana, yok ki senin vebalin.
Sende bıraktım beni, olmasın hiç sualin.
Sanma ki kalırsın insafına yüce Râbb'in.

aks

 
Toplam blog
: 462
: 1159
Kayıt tarihi
: 07.03.09
 
 

Ne güzel bloglar yazdık, ne muhteşem dostluklar kurduk; onlar kaldı baki... ..