Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

21 Kasım '20

 
Kategori
Şiir
 

Ömrüme Bir Bahar Gelmiş

 

 

Ömrüme bir bahar gelmiş

Ama ilk değil son baharmış

Eylülün hoyrat esen etezyeni

Çiçekleri yaprakları dökmüş

Dallarımı kollarımı koparmış

 

Eylül yağmuru altındayım

Islanmış sokak köpeği gibi

Garip yüreğim titrer durur

Sığınacak bir dam altı yok

Gidecek sıcak bir yuva yok

 

Diyardan diyara bir ömür gezdim

Kuş yuvası bir gönül bulamadım

Ben bu sene kıştan korkuyorum

Bu kar yağmur tipi beni bitirir

Nevbahara çıkmam biliyorum

 

Sıcak bir gönül, şefkatli bir el

Bir dokunuşla hayata döndürür

Bir tebessümün içimi ısıtır da

Gözlerim güler de güzel bakar

Belki de sönmüş güneşim parlar

 

Sıcacık ellerinle tut ellerimi

Ellerimi tut ki yüreğim ısınsın

Sıcak gülüşünle bak gözlerime

Senden kalbime umutlar aksın

Bana da yaşama sevinci bulaşsın

 

.

 
Toplam blog
: 32
: 121
Kayıt tarihi
: 10.09.18
 
 

 50 yıldır Lacivert Kanarya. Sonsuza kadar Özgür Kanarya ..