Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Ömrüme düşen zamansızlığı yaşıyorum

Ömrüme düşen zamansızlığı yaşıyorum
 

Hatalarım pişmanlıklarım ve ben
Gecenin karanlığı gibi anlatamam ki
Geleceğimin içinde olmayan sen
Yüreğinin adresi yok sanki
Yazdığım satırlar hep kayboluyor bir bir
Hayallerim yıkılıyor benim gibi senin gibi
Her şey darmadağınık bizim gibi
Varsın darmadağınık olsun
Biz bir arada olmadıktan sonra
Varsın güneş dünyayı ısıtsın bize ne
Bizim yüreğim buzdağı gibi soğuk ne faydası olacak
Artık satırlarımı sana yazmıyorum
Sana yazdığım satırlar anlamsız kalıyor
Kimsesizliğe yazıyorum
Artık ne aşkı nede özlemi yazıyorum
Attım onları dipsiz kuyulara
Kulaklarımı da kapattım tüm seslere
Boş gözlerle bakıyorum etrafıma
Rahatım keyfim yerinde
Sanma herkes sensiz kaldı diye ölüyor
Seni ben kör bir kurşunla öldürdüm
Özlemlerimle hayallerimle gömdüm
Sanma ki üzüldüm
Saçlarından iki tel aldım büklüm büklüm
Düğümledim buluştuğumuz ağacın dibine gömdüm
Şimdi sen yoksun ben varım
Kendi halimde ülkemin coğrafyasında sensiz yaşıyorum
Ellerim dağların doruklarına uzanıyor artık
Yakalıyorum zamansızlığı
Karşımda zamansızlık ve ben
Ömrüme düşen zamansızlığı yaşıyorum
Mehmet Aluç

 
Toplam blog
: 959
: 197
Kayıt tarihi
: 04.06.13
 
 

Ben Mehmet Aluç 1962 Malatya Doğumlu. Ortaokul mezunuyum. Çocukluğumda okuma hevesim Tarkan çizgi..