Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

23 Ocak '12

 
Kategori
Şiir
 

Ömrümün izbesi

Soluksuz ömrümün son izbesi

Sana ayrılıkların aşkından sesleniyorum

Sesim sana ulaşmadan şakaklarından vuruluyor

Ceplerimde mor deniz kokusu barındırıyorum

Hüznüm geceye caka satıyor naralarla

Dünden bozma yarınlarım esaret altında açıyor gözlerini

Bir telefon kulübesinde yankılanan sesim

İsyan bayrağınıindiriyor göklere.

Hakikaten yarınlarım olacaktı benim

Dünlerimden utanmayan     

Dünlerim vardı benim mutluluğa aşk silkeleyen

Halı diplerine süpürülmüşaşk katili çıkmazlarım var şimdilerde

Cam kesiklerini merhem diye kollarıma sarıyorum

İştegene aynı ceset karşımda

İnsan her gün aynı cesede durur mu selam?

Kollarım yardan ıslanmışgözlerine nem satıyor

Alıcısı olmayan sokaklarda topluyorum naralarımı

Naralarım sus kusuyor… sen kusmuyor

Kaç defa canım acır ki artık

Daha kaç defa hüzne bulanır gecem

En fazla biraz daha ölürüm

En fazla fazlalıklarım silinir hücrelerden…

Bir insan kaç defa ölür

Ben kaç geceler öldürdüm adı saklımda

 
Toplam blog
: 37
: 151
Kayıt tarihi
: 23.12.11
 
 

Fırat Üniversitesi matematik bölümü mezunuyum. Matematik öğretmenliği yapıyorum. Sayfalarla anlat..