Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

03 Ağustos '08

 
Kategori
Aşk - Evlilik
 

Ömrümün sahibi sen olmalısın!

Ömrümün sahibi sen olmalısın!
 

Ömrümün Sahibi…


Ömrümün sahibi olmalısın aşkım.. Hayatımda başlayıp biten tüm aşklara inat; benim olmalısın..Aşkımız hayatımızın içinde ve dışında olmalı…

Matematiksel denklemler olmalı aşkımız! Kapsayanlar ve kesişenler olmalı, içerde ve dışarıda kalanlar olmalı..

Bana yazdığın günden beri bir yerlerdeyim. Bu hayattayım ama değilim.. Sevgin oyle büyük bir vurgun oldu ki kalbime.. Kimbilir kaç kez gidip geldi ruhumdaki dalgalar; kimbilir kaç kez vurdu kayalara, kaç kez kumları yaladı geçti kim bilir…

Seni tanıdıkça ruhum şaşırdı, kalbim durdu, ellerim titredi, bacaklarım tutmadı aşkın karşısında…

Ne yapacağımı bilemedim ben! Oysa ki neler neler yaşamıştım şu zaman gelene kadar, şu kalem bu kağıda kim bilir kaç kez yazdı, aşk sandıklarım kim bilir kaç kez yaşandı..

Alışkındı gönlüm aslında, sadece hazırlıksız yakalandım ben sana…

Oysa hep inkar edecektim, olmaz diyecektim, olamaz bu aşk…

Sonra kırdım gönlümün zincirlerini, kapına geldim prangalarımla ağır aksak…

Güvenmek istedim, açık denizde bir liman gibiydin sen! Gönlüm demir atmak istedi, dinlemedi ruhumu… Ruhum karşı çıktı, gönlüm sana doğru gelmişti bir kere..Sana aktı gönlüm! Sende kaldı gönlüm…!!

Ruhum da teslim oldu usulca.. ne yaşanacaksa yaşanmalıydı, yaşanmalıydı bu sevda…

Bedenim hemen uyum sağladı sonra.. Gönlümün demirlediği, ruhumun alıştığı aşkını bedenim aldı, göğsüne yatırdı yavaşça….

Ellerim dolaştı saçlarında; tenim hissetti..

Saçlarını kokladım saatlerce,

Ellerini tuttum, kayboldular ellerinin arasında…

Binbir renkteki kelebek değildim, Papatya, melek, kardelen değildim.. Hiçbiri değildim.. Olduğumu sandıklarımdı onlar…

Hiçbiri değildim.. Bendim oradaki, BEN!!

Benim gönlüm, benim ruhum, benim bedenim!!

Şimdi mutluyum; Kendimi sende buldugum için mutluyum…

Her şeyimsin benim, her şeyim…

Tüm önyargılarım, tüm kavgalarım, senden önce bir yerlerde kaldı…

Yeni bir hayat, yeni bir nefes bu bendeki; senden içeri..

Son aşkım kal benim! Son limanım!

Bedenimde; ruhumda; gönlümde kal benim; benden içeri…

Seni Seviyorum Ömrümün Sahibi…

 
Toplam blog
: 13
: 1501
Kayıt tarihi
: 22.12.07
 
 

1976 İzmir doğumluyum.. O günden bugüne ne değişti diye soracak olursanız; büyüdüm... ..