Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

30 Aralık '16

 
Kategori
Yılbaşı
 

Ömrümüzün son demi

Ömrümüzün son demi
 

yorgunkalemim


Geçen yıllar ve yeni yıl ” Ömrümüzün son demi, son baharıdır artık.”
Yok; ilerleyen yaşlarımıza ağıt olsun diye yazılmamış bu güzel şarkı.

Hangi yaşta olursanız olun giderek hızlanarak yaklaşan “Hayatın son demine” dikkatinizi çekmek için yazdım. İşte bir yeni yıl daha geliyor tıpkı geçen yıllar gibi. Hayat yolculuğunun kaçınılmaz sonu, çevre dengesi, doğal kaynakların yok olması ve yaklaşan binlerce felaket haberiyle ilgili yazacak değilim. Meraklısı araştırsın diye “Sevgiden dostluktan” söz etmek istiyorum günümüzde her şeyin menfaat üzerine yaşandığı, dostlukların, arkadaşlıkların, çok basit duygularla satıldığı belirtileri gözümüze girecek kadar yakın. Çözüm ve ilk kurtarılacaklar konusunda elinden geleni yapan güzel insanlara selam olsun...

Umurunda bile olmayanlardan zaten bana ne…

Bu bir yeni yıl. Palyaço taklidi yapmaya çalışırken iyice rezilleşen, yüzsüzleşen politikacılarından, onlardan da aşağılık yalakaların.. “Yan cebime koyuculardan” kendi kitabından başka kitap tanımayan sahte peygamberlerden de bahsedecek değilim... Gören göz görüyor, duyan kalp duyuyor zaten. Görmeyenlerden, duymayanlardan zaten bana ne…

Bu bir yeni yıl. Ben kendi kuşağımdan birçok iyi insan gibi ömrümün neredeyse çoğunu
31 Aralık gecesini yaşayıp bitirecek, 1 Ocak sabahında güneşi karşılayıp, Hayatı sevmiş olarak, size yalnızlıkların, ayrılıkların nedenlerini de yazacak değilim. Bu nedenleri yaratan koşulları da, diz çökmeden göğüslemeyi başaranları da anlayan anlıyor... Bilen biliyor zaten yüreğinden öptüğüm... Anlamayandan, bilmeyenden, bilmezden gelenden zaten bana ne… TÜM DOSTLARIMA YENİ YILIN SAĞLIK VE HUZUR GETİRMESİNİ DİLERİM.. Sevgilerimle...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..