Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

05 Aralık '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Ömrüne bereket SN. Hasan Pulur

Ömrüne bereket SN. Hasan Pulur
 

SAYIN HASAN PULUR


"Sayın" ki ne sayın, kaç kişi hakeder bu sözü? O fazlasıyla hakediyor bence. Değerli, gerçekten değerli bir insan. Bilgili, donanımlı, deneyimli, akıllı, yazma ustası, hislerime tercüman olmada birinci sırada gelen bana göre ülkemizdeki en sağduyulu köşe yazarı.

Bu kadar örtüşür mü iki insanın düşünceleri? Onu bilmem doğal olarak, ama ben yazılarından okuduğum kadarıyla onunla hep aynı görüşteyim, hiç farkımız yok.

Köşe yazarlarının yazmasıyla ülkenin huzurunun bozulduğunu söyleyenler inat, o bana o kadar huzur veriyor ki anlatılmaz. Onu okuyunca huzur duymamn nedeni ise; ortalıkta her gün biraz daha artan kara cahillerle ortak bir yönlerimiz gittikçe azaldığı için karamsar ve huzursuz bir insan oluyorum, ama onu okuyunca "oh çok şükür neyse ki bir kişi de olsa benim gibi düşünen var" dememdir.

İyi ki var, üstelik ve üstelik kendi açıklamsında gördüm ki, o da benim gibi bir "DİNOZOR"!

Ha dedim ondan bu kadar seviyorum, aynı dönemde yazşıyoruz çünkü. Bazıları geri kafalılık olarak değerlendirse de "dinozor" olmayı, ben, ve sanırım Sayın Hasan Pulur da öyle; zamane dedikleri, bu yalan yanlış ortama, seviyeli denilen ama dibe vurmuş ahlaken sıfır olmuş ilişkilere, tüm seviyesiz yönetimlere, yöneticilere, ülkeye gerekli özeni göstermeyenlere, tüm çıkar ilişkilerine, çıkar için yön ve yol değiştirenlere, ve daha pek çok kötü gidişe katılmadığımız, onaylamadığımız, her türlü olanağa rağmen onlar gibi olmayıp, yerimizde sapasağlam durduğumuz, ülkemizi çok ama çok sevdiğimiz, aydın ve Atatürk'çü olduğumuz için "DİNOZOR" uz. Ben bu yüzden kendimi çok mutlu ve huzurlu hissediyorum. Çocuklarıma, eşime dostuma bu yönümle, bu düşünce ve davranışlarımla örnek olduğumu hissediyor, bundan da büyük gurur duyuyorum. Ne mutlu bana ki, Hasan Pulur gibi düşünüyorum.

Ömrüne bereket Sayın Hasan Pulur!

 
Toplam blog
: 98
: 742
Kayıt tarihi
: 24.06.06
 
 

Okuyan, gözlemleyen, yorumlayan, öğrenmeye ve öğrendiklerini uygulamaya çalışan; doğayı, insanları, ..