Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Haziran '10

 
Kategori
Haber
 

Ömrünü oğluna adadı, başka yerden yüzü güldü

Ömrünü oğluna adadı, başka yerden yüzü güldü
 

Ömrünü oğluna adayan Hamiyet Yorgancıoğlu, hediyesini Başkan Durak'tan alırken.


Karşıyaka Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen en güzel balkon ve bahçe yarışması sonuçları Mavişehir’de, bir restoranda, düzenlenen bir törenle açıklandı. Özel hazırlanan ve çevresi ağaç fidanlarıyla çevrilip zemini çimlendirilen alanda gerçekleştirilen ilk etkinlikte dereceye girenlere bol hediyeler verildi.

Törende konuşan Karşıyaka Belediye Başkanı Cevat Durak “ Yeşili az olan İzmir’in, Karşıyaka’nın daha yeşil olmasını istiyoruz. Plansız kentler yarattık, dar sokaklarda, yeterli oyun olanları bırakılmadan kentleşme yapıldı. Şimdi kirlenen denizimizi temizlemeye, dar sokaklarda yeşil alanlar yaratmaya çalışıyoruz. Kentimizin daha güzel olması için herkesin desteğine ihtiyacımız var. Evlerinin çevresinde, bahçelerinde, balkonlarında yeşile önem veren, onu koruyan, güzelleştiren herkese teşekkür ediyorum. Dereceye girenleri kutluyorum,” dedi.

Balkon, bahçe ve müstakil bahçe olarak üç kategoride gerçekleştirilen yarışmaya bu yıl, 100 kişi başvurdu. Üç dalda üçe girenler ile üç kişiye jürü özel ödülü verildi.

HİKAYESİ DUYGUSAL: Birinci olan ailenin ilginç yaşam öyküsü törene katılanları duygulandırdı, anneyi herkes yürekten alkışladı. Bahçe dalında 2020 sokak 6 numaralı evde oturan Hamiyet Yorgancıoğlu birinci seçildi. Ödül plaketini Başkan Cevat Durak’tan alan Hamiyet hanım, “ Eşim vefat etti, otistik 32 yaşındaki oğlum Arday’la yaşıyoruz. Onun hayatını güzelleştirmek istedim, onunla birlikte küçücük bahçemizi hazırlamaya başladım. Her köşesini oğlum için hazırladım. Doğayı, insanları, hayvanları çok seviyorum. Yarışmaya katılmayı hiç düşünmedim. Komşularım bizim adımıza başvurmuş, bu ödül bize daha da hayata bağladı. Herkese teşekkür ediyorum.” Dedi..

DERECEYE GİRENLER

Müstakil Bahçe:

Birinci Hamiyet Yorgancıoğlu: İkinci:Tanju Olgun: Üçüncü: Yasemin Süer:

BALKON KATEGORİSİ:

Birinci: Burcu Taşkıran- İkinci: Güler Sarıgöl: Üçüncü: Bülent Akaya:

APARTMAN BAHÇESİ : Birinci: Serdar Dağdal.

İkinci: Alper Kurt: Üçüncü: Sema Aydıngöz: Yarışmada ayrıca Ayşe Mergen, Fikri-Rüçhan Zencirli ile Karşıyaka Çocuk Yuvalı Müdürlüğü’ne jüri özel ödülü verildi.

 
Toplam blog
: 1616
: 918
Kayıt tarihi
: 13.08.06
 
 

Hayatın dikenli yollarından geçmenin  sırrı, aralarından çabuk geçmektir. Ümit, naylon çorap giyd..