Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Eylül '14

 
Kategori
Şiir
 

Ömür dediğin...

Ömür dediğin...
 

En karanlık gecelerede uyandım
En aydınlık sabahlarada
En hüzünlü anlarada şahit oldum
En sevinçli yıllarada

Unutulmaz aşklarda yaşadım
Büyük hayal kırıklıklarınada uğradım
Kalbimde kötülüğün sinyalleride yandı zaman zaman
Merhametin o huzur veren duygularıda

Yalnızlıklarada sığındım çokca
Kalabalığın ortasında kalmalarada
Kalbimi anlatma hevesinede düştüm zaman zaman
Ruhumla uzaklara kaçma arzusunada

Özgürlüğün şarkılarınıda mırıldandım
En ağır darbelerde isyan bayraklarıda açtım
Umutsuzluğun tam ortasındada kaldım
Karanlığın aydınlıkla buluşmasındada  vardım

Ömür dediğin ne ki bak  göz açıp kapatıncaya dek geçti
Gidenler çoktan unutuldu, kalanlar ise aynı yola mahkum şimdi

 

Şiir-Edibe Toğaç...

 
Toplam blog
: 153
: 534
Kayıt tarihi
: 14.02.12
 
 

28.05.1988 Adana doğumluyum ve Adana'da yaşamaktayım! Yazar&Şair '' Başka türlü seviyorum ben seni'..