Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

24 Ağustos '09

 
Kategori
Şiir
 

Ömür geçip gidiyor

Gittiğim her yerde hep, adını anıyorum.

Senin için delice, hasretle yanıyorum.

Yaralı bir ceylanım, dağlarda dönüyorum.

Ömür geçip gidiyor, geriye dönüşü yok.

Günüm hep bekleyerek, özleyerek geçiyor.

Hayat ellerimizden, sanki bir kuş, uçuyor.

Uzayan gecelerde, can bedenden kaçıyor.

Ömür geçip gidiyor, geriye dönüşü yok.

Aklım ruhum hep sende, takılı kalıyorum.

Yürekten yaralandım, sızıyla doluyorum.

Mutlu mesut gezene, mutluluk diliyorum.

Ömür geçip gidiyor, geriye dönüşü yok.

Beklenmedik bir anda, birden çıkıp gelsen ya.

Hiç gitmemişsin gibi, kapımızı çalsan ya.

Dakikalar boyunca, sarmaş dolaş kalsan ya.

Ömür geçip gidiyor, geriye dönüşü yok.

Sözlerini yüreğe, kaydederek dinlesem.

Gözlerin gözlerimde, mutluluktan inlesem.

Yeniden başlasa aşk, sen geriye dönmesen.

Ömür geçip gidiyor, geriye dönüşü yok.

 
Toplam blog
: 264
: 285
Kayıt tarihi
: 25.06.08
 
 

1952 Fethiye/MUĞLA doğumluyum. Yaklaşık 36 yıldır şiir, çocuk şiiri , masal ve hikaye dallarında ..