Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Temmuz '17

 
Kategori
Deneme
 

Ömür tüketme kardeşliği

Ömür tüketme kardeşliği
 

Zenginlerle fakirler arasında temel yaşantı harcaması bakımından çok büyük bir fark göremiyorum. Zenginler daha da zengin olmak için ömürlerini haybeye tüketirlerken, fakirler de zengin olma hayali içinde haybeye tükeniyorlar. Arada kalanlara ya derviş ya deli diyorlar.
 
Ben zenginlik istemiyorum. Ben daha fazlasını istiyorum. Ben hayatı istiyorum! Hayatı tanıma, anlama ve çözümleme fırsatı verecek kadar yaşamaya tutunacak param olsun yeter bana.
 
Yaşamak sadece doğumdan ölüme kadardır; hayat ise doğumdan önce başlamıştır ve ölümden sonra da sürer gider. Ben parasız veya çok az parayla yapılabilecek çok güzel şeyler biliyorum.
 
Kaç liranız olursa bir gün batımından keyif alırsınız? Kaç liranız olursa bir kedi yavrusunu daha çok sevebilirsiniz? Kaç lirayla bir yoğurt kabına karanfil dikilir? Âşık olmak için kaç lira gerekir? Akşam serinliğinde bülbül kaça öter dersiniz? Cırcırlı bir Temmuz gecesi yıldızların altında ense yapmak için camdan köşkte mi yatmak gerekir?
 
Muharrem Soyek
***
 
Toplam blog
: 363
: 1765
Kayıt tarihi
: 04.08.08
 
 

Parasız yatılı Darüşşafaka Özel Lisesi'nde iki yılı hazırlık sınıfı olmak üzere yedi buçuk yıl ok..