Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

01 Şubat '16

 
Kategori
Şiir
 

Omuz uçları

En alt satırını kurşun kalemle deldiğim bi şiirin,
usulca sızlayan sesini dinliyorum.
 
Yine de pencere önündeki çiçekler
senin için bakıyor güneşe.
Kokunu tanıyor ve unutmuyor hiçbir çarşaf.
Saçlarından kopamıyor sencil bir tarak.
Tenine dokunmuş havlular kurumak bilmiyor.
Buradasın, 
ve hiçbir koşulda zaman bizi yenemiyor.
 
Bak dudakların avuç içlerimde.
Yüzün boynuma dolmuş,
koynum yüzüne yuva.
Her şey yerli yerinde,
tam burada, omuz uçlarımda.
 
Ki senin bu göğsüme kondurduğun umut kıvılcımları.
Öyle ki başım hep dik,
bil ki bundan yıkamıyor bizi keder.
Pahası ne eder umursamıyorum bir kaç eşyanın.
Ama ellerin,
ellerinin dokunduğu bir perdedir özlem.
 
Yine sabaha karşı beş.
Sırtın dönüyor soğuğa.
Gövdem set kuruyor üzerine değecek her çiğ tanesine.
 
Çekmecelerimi sana açıyor,
yalnız sana saklıyorum boşluklarımı.
Ceplerime iliştiriyorum ufak tefek anıları.
Yıkıp geçiyorum soruları, sorunları.
 
Hayattayız,
yan yana,
sımsıkı.
Bizi yenemiyorlar.
Buradasın,
Tam burası,
omuz uçların.
 
Toplam blog
: 23
: 117
Kayıt tarihi
: 13.01.15
 
 

Sakarya Üniversitesi-Spor Bilimleri Fakültesi  Şair olma telaşında. ..