Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

18 Ağustos '09

 
Kategori
Futbol
 

On buçuk mu, dokuz buçuk mu

On buçuk mu, dokuz buçuk mu
 

Bu Beşiktaş, Şampiyonlar liginde oynayacak, şampiyon takımımız. Şampiyonlar liginde oynayacak, diğer ülkelerin şampiyonlarını, gözümün önünden geçiriyorum, Allah yardımcımız olsun. Sezon bitiminde, Başkan Yıldırım Demirören'e buradan seslenmiştim. Şampiyon olduk ama, seneye, Mustafa Denizli ile devam etmeyin. Görüşüm değişmedi. Ama artık tren kaçtı. Uzunca bir hazırlık dönemi, boşa geçti. Mustafa Denizli'ye göre, henüz hazır değiliz. %55 kapasite ile oynuyoruz. O, uzun hazırlık döneminde, iki hazırlık maçı oynamışız. Takımı tanımıyoruz. Bana göre, oynadığımız, iki lig maçını da, hazırlık maçı diye oynadık. İlk maçta aldığımız beraberliği ve kaybettiğimiz 2 puanı, Olimpiyat stadının rüzgarı aldı götürdü, doğa olayına karşı gelemedik, bahanesi ile savuşturduk. Antalya maçının ilk yarısını, hazırlık maçı, niteliğinde geçiştirdik. Mustafa Denizli hazır değil, onun için. Hoca, henüz takımını tanımıyor. Holosko ile de henüz tanışmamış. Durmadan vitrine koyup, allayıp, pullayıp, satmaya çalıştığımız Bobo, yine ilk 11 de. O da, neye ve kime oynadığını bilmiyor. Tello, sol açık oynatılıyor. Nihat Kahveci, hazır değil, kahvesini yudumlamakla meşgul. Bari fincanı yatırıp, ikinci yarının falına bak, bi zahmet. İkinci yarı, Holosko'yu hatırlamış Mustafa Hoca. Tello da aradığı topu bulmuş, hele şükür. Neyseki 45 dakikalık kondisyon çalışmasından sonra, çift kale maça geçildi. Holosko, bu takımın ası olduğunu yine gösterdi. Tello, 10.5 arayan Mustafa Denizli'ye, ben 9.5 im hatırlatmasını yaptı. Şu hazırlık dönemini bitirsek de, maçlara geçsek artık.

Az kalsın, Delgado'yu unutuyorduk. Arjantinli ameliyat oldu. Karın ağrıları geçti. Bu kez, yönetim karın ağrısı çekmeye başladı. Arjantinli en az, Mart ayına kadar oynamaz diyorlar. Sözleşmesinin askıya alınmasını kabul etmeyen Arjantinli, Başkan Demirören'i, filistin askısına aldı, işkence çektiriyor. Beşiktaşımıza, hep böyle daniskalar rastlıyor. Genelde futbolcular, ayak, bacak sakatlığı geçirir. Bizimki karnından arızalandı.

Konuyu dağıtmadan, ben Antalya maçındaki Beşiktaş'ı henüz hazır bulmadım. Denizli, İbrahim Üzülmez'i hala oynatıyor ve evlatlığı, Serdar Özkan'dan vazgeçemiyorsa, durum umutsuz vakaya dönüşmüş demektir. Biz vefakar ve cefakar, taraftarlar olarak, bunuda atlatırız, ama, Başkanımıza ne olacak?

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..