Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Kasım '07

 
Kategori
Mizah
 

On Kasım'ı yanlış anladım

On Kasım'ı yanlış anladım
 

İlkokul 2. sınıf öğrencisiydim. 10 Kasım'dan bir gün önce öğretmenim "10 Kasım'la ilgili bir şiir yazın, ezberleyin. Ödevini yapmayana ceza vereceğim" demişti. Ödevlerimi düzenli yapmaya çalışan bir öğrenciydim. Eve gelip ağbime ödevim olduğunu bana yardım etmesini söyledim.

O zamanlar okul için çok kalın ansiklobedi kitaplar vardı. Ağbim o ansiklobediyi çıkarıp içerisinde adı "Atatürk" olan şiirleri bulmuştu. "Bunları yazabilirsin" demişti. Önce bir kağıda şiiri yazdım sonra düşündüm ki ağbim beni yanlış anlamıştı. Ödevim Atatürk'le ilgili değilde 10 Kasım'la ilgili olmalıydı.

Bütün kitapları karıştırdım, araştırdım ama bulamadım. 10 Kasım'la ilgili bir şiir yoktu. Çok zor bir ödev vermişti öğretmenim. En son kendim yazmaya karar verdim. Şimdi kafamda kalan kırıntılardan hatırladığım kadarıyla şiirim şöyleydi: Bugün 10 Kasım/ Kış'ın başlangıcıdır/Kar'ın mevsimidir/Güzeldir 10 Kasım

Bunun gibi 2 dörtlük yazdım, ezberledim. Ödevimi yapmış olmanın huzuru ile rahat uyudum. Ertesi gün sınıfta sırayla ezberlediğimiz şiiri okumaya başladık. Kulaklarıma inanamıyordum. Bütün şiirler Atatürk ile ilgiliydi. Şiirini ezberlemeyen ya da ezberlese bile okuyamayanı bir arkadaşımız not ediyordu. Onlara ceza verilecekti. Tam bana sıra geldi ki sınıfta bir kargaşa oluştu. Öğretmenim ben şiir okurken başka bir işle uğraşmaya başladı. Ben hemen hızlı bir şekilde yazdığım müthiş şiirimi okudum. Kimseler duymadı beni. Şiirini okuyamayanların listelendiği kağıda baktığımda benim adım yoktu. Çok mutlu oldum. (Ne kadar şaşkınmışım)
 
Toplam blog
: 42
: 4376
Kayıt tarihi
: 16.11.06
 
 

Konya'da yaşıyorum, mühendisim. Ben fazla konuşmayan, daha çok dinlemeyi seven biriyim. Her zaman bi..