Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

06 Kasım '12

 
Kategori
Şiir
 

On Kasım

On Kasım
 

sizi unutmak mümkün mü?


hava soğuk

gecenin bir vakti

el ayak çekilmiş

sokak boş ve sessiz

ay ışığı

kimsesizliğe düşmüş

ellerim cebimde

ellerim üşümüş

ayak seslerim

sokak boyu yankılanıyor

kafam kıyak

adımlarımı sayıyorum

adam akıllı sarhoşum

saymayı unutmuşum

aylardan Kasım

On Kasım

bunu unutmamışım

bu yüzdendi yasım

yokluğuna içtim

şerefine kadeh kaldırdım

peş peşe

kimse yoktu masada

bir sen

bir de ben

tek bardağımız vardı

bir yudum sen

bir yudum ben

bir tuzlu leblebi sana

bir tuzlu leblebi bana

boş ver aldırma

söylediklerin gitmez yabana

biz sana sevdalıyız

sabrederiz

ve hallederiz

bugün On Kasım

bu yüzdendi yasım. 

 
Toplam blog
: 820
: 326
Kayıt tarihi
: 02.10.08
 
 

Nerede, nasıl, ne zaman, umursamıyorum. Bir şekilde dünyadayım, yaşıyorum. Hayatı seviyorum. Tanr..