Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

25 Ocak '17

 
Kategori
Blog
 

On yıl bitiyor!

On yılın bitmesine iki gün kaldı!

Tam 1682 kez yazım yayınlanmış bununla!

Bir de krallığım var!

En çok da krallığı sevmiştim!

Adaletli bir kraldım!

“Ekmek bulamıyorsanız pasta yiyin!” dedi diye kraliçeyi bile boşamıştım bu yüzden!

Herkes şahittir buna!

Bazı beni bilmezler “yahu selüloidi vardı diye boşadı onu! Bakmayın öyle konuştuğuna!” diye fitne gayretine girdilerse de pek taraftar toplamadı!

Krallığı bıraktığımda benzin 1,7 liraydı!

Neyse!

Çok arkadaşım oldu Milliyet Blog sayesinde!

Düşünün ki kerevizi, bamyayı ve pırasayı bile sevdirdiler bana!

Zorla şair yaptılar beni bir de!

Gece ikide üçte uyandım şiir yazdım!

Çoğu şu an yazmıyor!

Ben de boşladım burayı!

Belki de benim çağrımı bekliyorlar!

“Haydi yazıya!” dememi bekliyorlar.

İyi bir kraldım ben ya!

Benzin 1,7 liraydı benim zamanımda!

 
Toplam blog
: 1640
: 466
Kayıt tarihi
: 27.01.07
 
 

Doğum tarihim değişmedi ama çok şey değişti bu güne kadar. En başta, dede oluyorum! Evet; şaşırdı..