Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

07 Temmuz '09

 
Kategori
Blog
 

On yüz bin milyon baloncuk

On yüz bin milyon baloncuk
 


Milliyet Blog sitesi üyeliğim 09-Haziran-2006 tarihinde başladı. İlk yazım ise 15-Haziran-2006 günü yayınlandı. Başlığı “<ı>O Yatağa Küs Girmeyin”* idi. Becerip de yanına bir fotoğraf bile koyamamıştım. Şimdi yapabilirim ama öyle kalması daha çok hoşuma gidiyor.


Üç yılı aşkın bir süredir devam ettirdiğim blog yazarlığı yolculuğum –sekiz on günlük boşlukları saymazsak- kesintisiz devam etti. Yayınlamış olduğum blog sayısı dokuz yüzleri geçti. Çok sayıda yorum, mesaj, soru ve daha farklı geri dönüşler aldım.


Yazılarımı iznim dahilinde yayınlamak isteyen saygın siteler oldu. Birkaçına müsaade ettim. Yayınladılar, yayınlıyorlar. Mutlu oluyorum. İsmimi belirterek ya da buna lüzum dahi görmeden, tesadüfen gördüğüm, çok farklı onlarca sitede yayına girmiş yazılarım da oldu ve halen var. Üzülüyorum.


Bu platform sayesinde onlarca güzel insanla tanıştım. Yüzlerce kıymetli yürek tanıdım. Taşkınlarından beslenme imkanı yakaladım.


Bundan üç sene evvel biri Bana deseydi ki yazdıkların, birkaç sene içinde bir milyon defa okunacak, sanıyorum sadece gülümseyebilirdim. Bu yazımı yayına verdiğim dakikalarda 1.000.000’cu kez okunmama çok az kalmış olacak.


Elbette ki Ben de ürettim, gezdim, gözlemledim, okudum, zaten hep okuyordum, düşündüm, kafa yordum, zaten hep yazıyordum, yazdım ama sanıyorum bu platform olmasaydı; “<ı>Milliyet” markası, “<ı>Milliyet” şapkası altında olamasaydık, bunca okura ve on yüz bin milyon baloncuk kadar okunma sayısına ulaşabilmem mümkün olamazdı.


Bana, beni okuyanlara ulaşma alanı ve imkanı yarattıkları için bu sitenin kurulmasında ve halen devam etmesinde tasarrufu ve emeği olan herkese ama herkese teşekkürler etmek istiyorum.


Milliyet Blog sitesinde yazan değerli blog yazarlarının, yazılan kıymetli yazıların, Milliyet Blog okurlarının; on yüz bin milyon baloncuk kadar çoğalmasını kalpten temenni ediyorum.


Son olarak bir de sürpriz haberi vermek istiyorum. Çok kısa süre içerisinde Milliyet Blog’ta bir ilk gerçekleştirmeyi planlıyoruz. Şu an için bu “ilk”ten, sadece konunun içinde olan birkaç MB Yazarı dostumuzun haberi var. Format gereği o birkaç yazar dostumuzun da birbirlerinden haberi yok zaten. Kendi içinde bir kapalı kutu yani.


Önümüzdeki günlerde bu sürpriz çalışmamızı tüm MB camiasıyla ve okurlarla paylaşacağız. Bu da bir bakıma, naçizane Bendenizin, on yüz bin milyon baloncuk kutlaması olacak.


Görüşmek üzere.



* “O Yatağa Küs Girmeyin<ı>”: http://blog.milliyet.com.tr/Blog.aspx?BlogNo=568

 
Toplam blog
: 898
: 3759
Kayıt tarihi
: 09.06.06
 
 

İzmir'de yaşıyorum.    Çok uzun yıllar öncesinden başlayıp, hiç ara vermeden bugünlere kada..