Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

11 Mayıs '08

 
Kategori
Anneler Günü
 

Ona aşığım ve asla bu bir duygu yoğunluğu değil

Ona aşığım ve asla bu bir duygu yoğunluğu değil
 

Bunlar sadece dünyada senin için vereceklerimden bir örnek olsun istedim. foto. Çelebi Grup


Evet O'na aşığım her zamankinden fazla bu günlerde aşkım bir daha depreşiyor. O'nu ilk ne zaman gördüğümü tam zamanlı olarak bilmesem de aşığım ona sizler de aşıksınız On'lara. Analarımız onlar asla yerinin dolmayacağı yerine kimsenin konamayacağı insan üstü varlıklar. Belki yokluklarında her aşk gibi sevda gibi özlenen ama o kadar çok varlığı için sevinilen ve başka birisine asla o ünvanı veremeyeceğiniz insanlar analarımız. Yazarken bir an gülümsemesinin, bedeninin gözle görülemeyecek hissedilemeyecek kadar uzakta olmasının düşünülmesi anında insanın boğazına nefesinin bile düğümlenmesine sebep olan analarımız. Seni seviyorum anneciğim ve kimseyi senin kadar sevemeyeceğim asla babamla kıyaslanmayacak bir sevgi bu çünkü senin kadar babamı da seviyorum. Kim sorarsa sorsun anneni mi babanı mı daha çok seviyorsun diye asla birinizi tercih etmedim etmeyeceğim de. Belki bu gün her anında yanında değilim ama kalbimdeki yerini asla kimse rahatsız etmedi ve etmeyecek. Belki bu zaman dilimi içinde senin cinsinden olan insanlar bana öfkelenseler de, haksız yere farklı davransalar da, hatta ağza alınmayacak ithamlarda bulunsalar da o kutsal sevginin bana verdiğin insan sevgisinin buna sebep olduğunu bilmeyecekler. Ve beni senin kadar sevemeyecekler çok sevdiklerini söyleseler de, her şeyi yapabileceklerini söyleseler de. Evet beni bu hale sen ve senin tepkilerin getirdi. Hep söylediğiniz o söz asla silinmedi benliğimden "Her şer gibi görünende bir hayır, her hayır gibi görünende bir şer vardır". Ve her zaman sabrının taşıyıcısı oldum, kardeşlerimle aramda kurduğun o dengeyi hep hayatımda taşımaya devam ettim. Bu bazen beni üzse de asla iç dengemi bozmadan "ya sabır" dedim. Seni seviyorum anacağım emin ol senin elinin değdiği, gözünün gördüğü her şey de seni seviyor ve bende onları seviyorum. Şu an bunları düşününce tekrar gülümsedim ve seni çok özlediğimin farkına tekrar ve tekrar vardım. Seni çok ama çok seviyorum anacağım. Ve ana gibi olanlar veya olmaya çalışanlar siz kutsalsınız ve öyle kalmaya gayret göstereceğinizi biliyorum.
 
Toplam blog
: 31
: 853
Kayıt tarihi
: 29.04.07
 
 

Ülkesinin gençlerine eğitim vermeyi bir fırsat bilip bu yolda üniversitede çalışmalarıma devam eden ..