Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

27 Ağustos '12

 
Kategori
Şiir
 

Ona neden aşığım

Ona neden aşığım
 

Tuğçe'nin Aşık Kadın Halleri Bir Tuğçe Kazaz fotoğrafı


Aslında sert mizaçlı, asık suratlı

zor gülümseyen biriydi.

Seslendiğimde yanıma gelmez,

Düşünmezken karşıma çıkıverirdi.

Ama ellerim, ellerini her tuttuğunda

bunca aradan sonra bile

yabancılık hissetmezdi.

Gözlerinde

bana aydınlık gelecek

hiç bir mana bulamazdım.

fakat o gözlere bakmaya doyamazdım.

İçimden taşan bir alevdi o

ve ateşimi hep söndürürdü

suskun gidişlerinde..

Aniden çıkageldiğinde

kaynağı belirsiz

taşkın bir su gibiydi sözleri

Beni hedef alırdı daima

beni konuşur beni dinlerdi yüreciği

bir gitti mi

yüreğim kızgınlıkla taşar

yine de suskunca beklerdim dönmesini

tüm şiirlerimi ona yazar

herkese onu anlatırdım

sonra unuttuğumu söyleyip

onları bile aldatırdım

kendimi aldattığım gibi..

"onda bulduğum ne?" diye düşündüğümde

birden aklıma geliverdi

Çünkü onun

Beni her gördüğünde yüzü aydınlanır,

içten bir sevinç dudaklarına yerleşirdi

işte aşk dediğim

bu gülümseyen dudaklarda gizliydi.

 

Berrin Aksu

 
Toplam blog
: 171
: 522
Kayıt tarihi
: 18.12.10
 
 

Üniversite mezunuyum. Dekoratörüm. Yazmayı çok seviyorum. 200 kadar şiirim var. Sinema ve tiyatro..