Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

19 Haziran '08

 
Kategori
İlişkiler
 

Onbeşinci günde iflas edecek

Onbeşinci günde iflas edecek
 

Tam dokuz gün oldu.

On beşinci günde iflas edecek.

Biliyorum o bile fazla ama tam altı gün kaldı.

Dokuz gün, doksan değil, üç yüz altmış beş gün oldu.

Gözlerimi kapatıyorum.

Yüzünü gözümün önüne getiriyorum.

Şimdi yüzün gözümün önünde ama gün geçtikçe kaybolacak biliyorum.

Gün gün suretin silinecek hayalimden.

Perde inecek gözlerime.

Kaç gün daha dayana bilecek acaba.

Kaçıncı günde iflas edecek?

Yürek bu görmeden durabilecek mi

Sevilmeden, öpülmeden, koklanmadan durabilecek mi ?

Sekiz gün boyunca gözlerimi telefona dikip saatlerce baktım.

Şarkılarda onu aradım.

Sen gözlerini tel dikip saatlerce baktın mı? Ben baktım.

Şarkılarda onu aradın mı?

Peki onu bir daha eskisi gibi bulabildin mi?

Ben bulamadım.

O gitti bir kere bir daha hiçbir şey eskisi gibi olmayacak.

Nerden mi anladım?

Telefondaki kararlı sesinden…

 
Toplam blog
: 74
: 709
Kayıt tarihi
: 17.03.08
 
 

1984 Ankara doğumluyum aslen Sivaslıyım. Medikal, tekstil dallarında çalıştım şimdi ise asistanlı..