Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

26 Şubat '09

 
Kategori
Gündelik Yaşam
 

Önce insan olalım mümkünse...

Önce insan olalım mümkünse...
 

Bir can taşıyoruz..
İnsanlar neyin davasında.. Neler istiyor? Alıp-veremediği ne? Nedir beni üzen?

Nedir bizi üzen?

Sözlerdeki samimiyetsizlik mi?..

güvensizlik mi?..

inançsızlık mı?..

anlaşılmamak mı?...

kıskançlık mı?..

paylaşamamak mı?..

rekabet mi?..

hırslar mı?..

riyakarlık mı?...

bencillik mi?..

sadakatsizlik mi?..

Yalancılık mı?..

vs.vs..

Olaya insani yönünden yaklaşmak istedim..
Tabii ki hastalıklar, ölümler bizleri üzen olayların öteki yüzü...Yalnız şuda varki ölüm varolan gerçek, hastalıksa kiminin tedavisi var kiminin yok ve bunlarada bir sözüm yok... olamaz da...
Sözüm insani yöne olandır...Şöyle bir silkelenelim bu soruları ben de dahil kendimize soralım. Üzülüyorum, üzülüyorum tüm bu seçenekleri kendinde taşıyan insanlara üzülüyorum...Sevgiyi-saygıyı unutan insanlara üzülüyorum.

Kısacası ben.. İnsanın insanı üzmesine üzülüyorum..

Not: Uzun bir aradan sonra yazı yazdım.. mimlenmeme rağmen.. Sevgili Haluk Seki yazınızda mimlediniz ancak fırsatını buldum yazıcam en kısa zamanda dememe rağmen yazamadım sanırım özür borçluyum...sözümde duramadığım için...
Ve; sevgili Ahmet Karakayan ve Sibel Akan ayrıca sizlerede teşekkür ederim ....

 
Toplam blog
: 88
: 850
Kayıt tarihi
: 08.10.07
 
 

İnsanın insanlara verdiği değerlere sahip çıkılmazsa İNSANLIK ölür.. Önce değerlerimize sahip çık..