Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

10 Ekim '19

 
Kategori
Şiir
 

Önce İnsan Olmak

Bir zengin olsaydım şimdi.
Yok yok,
Zenginlik benim insanlığım olsun.
Şöyle şöhretli biri olsaydım.
Yok yok,
Asıl şöhretim insanlığım olsun,
Beni tanıyanlar insanlığımı konuşsun.
Sonra,
Ruhumda sevgi saygı hoşgörü olsun,
Vicdan yayılsaydı hücrelerime.
Karışsaydım toplumun her yerine,
Huzurlu ellerimi uzatsaydım çaresizliğe.
Tarihe gönül adamı olarak yazılsaydı adım.
Yardım sever insan olsaydım.
Aşımı ekmeğimi paylaşan olsaydım.
Ne bileyim,
Daha bir insan olsaydım işte.
Ve daha bir âşık sevgi adamı olsaydım.
Menfaat beklemeden insanca sevmek için...

Yorgun Kalemim

 
Toplam blog
: 464
: 208
Kayıt tarihi
: 02.11.16
 
 

Merhaba Sevgili Okurlarım; Kendimden bahsetmek istiyorum. 1954 yılında Karamanın Esentepe köyünde..