Mlliyet Milliyet Blog Milliyet Blog
 
Facebook Connect
Blog Kategorileri
 

17 Ağustos '21

 
Kategori
Blog yazarları tartışıyor!
Okunma Sayısı
50
 

ÖNCE KENDİ BAŞIMIZI BAĞLAYALIM

Evet

Sevgili Türk kardeşlerim

Evet

 

Bugünler

Karanlık günler

Öyle görünüyor ki

Yarınlar

Daha da karanlık gelecek

Bizlere

Devletimize

Yönetimimize

 

Bu karanlıkta

Yol almak zor kardeşlerim

Hem de çok zor

Bu karanlıkta

Ancak

Aklı doğru kullananlar

Karanlığı delerler

Aydınlığa ulaşırlar

Aydınlıkta yol alırlar

Ve canlarım

Zarar ziyan yaşamadan

Aydınlık yarınlara varırlar

 

Ben

Yönetimimizden bunu istiyorum

Karanlığı delmelerini

Bizi

Aydınlığa kavuşturmalarını bekliyorum

 

Şu çok önemli canlarım

Burada

Sen ben kavgasına asla yer olmamalı

 

Karanlıkta kaybedilen yol

Çıkmaz yoldur

Bu yolda hepimiz olacağızdır

Yani

Çıkmaz yolda devinip duracağızdır

 

Ne derler hani

“Eller gider aya biz kalırız yaya”

 

Bu sonuç

Çok kötü sonuç olur canlarım

 

Türk halkı olarak

El ele geleceğiz

Kafa kafaya vereceğiz

Gönül birliğine

Dil birliğine geçeceğiz

Ortak paradigmayı bulacağız

Ve onu yaşama sokacağız

Karanlığı deleceğiz

Aydınlığa kavuşacağız

 

Bilelim ki

Aydınlıkta

Her türlü yanlış fark edilir

Hemen

Düzeltmeye geçilir

Yanlışın yerine doğru oturtulur

 

Her şey

Olması gerektiği gibi olur

Olmaz diye bir şey kalmaz

Her olmaz olura geçer

 

Yani canlarım

Bırakacağız ülkemiz dışındaki gelişmeleri

Bakacağız ülkemizin içine

Ne kadar

Çirkin yanlış varsa

Güzelleştireceğiz

Düzelteceğiz

Güzel Ülke Türkiye olacağız

 

Diyorum işte

Yönetimimiz çıksın bu amaçla yola

Alsın

Halkın tamamını yanına

Yaratsın

Güzellikler ülkesi Türkiye’yi

 

Yönetimimize düşen

Bu onurlu yaklaşımdır

Yönetimimiz

Bu onurlu yaklaşıma varacak

Herkesle el sıkışacak

Sorunları

Birer birer ortaya dökecek

Kafa birliğiyle o sorunları çözüp atacak

 

Asırlar boyu

Türk’ün gönlünde taht kuracak

Yönetene düşen de budur zaten

 

Yöneticilerimiz

Dik başlı değil

Anlayışlı kişilik olacaklar

Ayrıştırıcılıktan uzaklaşıp

Birleştirici olacaklar

Ülkeyi uzun mu uzun ömürlü kılacaklar

 

Bugünkü durum

Beni umutsuz kılıyor

İç barış yok

Dış barış yok

Sürekli ayak oyunları oynanıyor etrafımızda

Suriye kaosuna

 Şimdi de

Afganistan kaosu eklendi

Daha da neler eklenecek kim bilir

 

Türkiye

Kendisiyle bu denli oyun oynattırmamalı

Etkin diplomatik yaklaşımlarla

Bu oyunbazları deklare etmeli

Oyunlarını bozup atmalı

 

İleri ülke tanımına girip

“Elin etlisine sütlüsüne karışmadan”

Orada yol almalı

 

İşte bu canlarım

Türkiye

Kendi başını bağlamadan

Başkasının başını bağlamaya çıkmamalı

 

Sağlıklı günler sizinle olsun canlarım

 

 

 

 

 

 

Önerilerine Ekle Beğendiğiniz blogları önerin, herkes okusun.

 
Tıklayın, siz de blog yazarı olun! Aklınızdan geçenleri paylaşın!
 
 

Sevgili Halil Abim, çok güzel yazmışsınız; kaleminize, emeğinize ve yüreğinize sağlık. Selam ve sevgiler.

Dr Atanur Yıldız 
 17.08.2021 13:38
Cevap :
İlginize çok teşekkürler değerli doktor kardeşim... Sağ olunuz sağlıkla kalınız:)  17.08.2021 21:28
 
Facebook hesabınızla yorum yapın, daha çabuk onaylansın!
 
Toplam blog
: 1203
Toplam yorum
: 4994
Toplam mesaj
: 118
Ort. okunma sayısı
: 176
Kayıt tarihi
: 04.07.10
 
 

1949 yılında Söke Nalbantlar köyünde doğdum. Ege Üniversitesi Fen Fakültesi Matematik bölümünden mez..

 
 
Yazarı paylaş
  • Tümünü göster